تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

میزان مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی

ضمانت کیفیت تابلوها 100%
پشتیبانی دائمی 98%
تحویل سریع به معنای واقعی 97%
میزان رضایت مشتریان از محصولات 95%

36 111 29 0912

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فهرست مطالب

یکی از روش‌های کاربردی و مدرن در تبلیغات که بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها از آن بهره می‌برند، نصب تابلوهای تبلیغاتی است. این تابلوها به منظور جلب توجه و اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما برای نگه‌داری از آن‌ها و تأمین نیازهای برقی آن‌ها به انرژی برق احتیاج است. در حال حاضر، با توجه به افزایش هزینه‌های نگهداری و مصرف برق، صرفه‌جویی در این زمینه امری بسیار حیاتی به حساب می‌آید. به همین دلیل، ارزیابی مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی اهمیت بسزایی دارد. در این مقاله، با توجه به این مسئله، به بررسی کلی مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

مصرف برق لوازم روشنایی تابلو تبلیغاتی

مصرف برق لوازم روشنایی تابلو تبلیغاتی در تولید آن ها از طریق بهره‌گیری از انواع مختلف تجهیزات و وسایل صورت می‌گیرد. این محصولات اساسی و کاربردی در تولید تابلوهای تبلیغاتی به شرح زیر است:

مصرف برق لامپ LED:

لامپ‌های LED یکی از عناصر اساسی نوری در تابلوهای تبلیغاتی محسوب می‌شوند. انواع مختلف این لامپ‌ها، از جمله نمونه‌های اس ام دی، از پرکاربردترین و پیشرفته‌ترین لامپ‌های موجود در بازار هستند که هر یک با طول ۱۲۰ سانتی‌متری تقریباً ۱۸ وات برق مصرف می‌کنند.

مصرف برق لامپ LED بلوکی:

این نمونه از لامپ‌ها بیشتر در داخل لایت باکس‌ها و در تولید حروف برجسته استفاده می‌شود. مصرف این لامپ‌ها در حدود ۰.۷ تا ۱.۲ وات است.

مصرف برق لامپ LED خطی:

در تولید تابلوهای تبلیغاتی، از انواع مختلف لامپ‌های خطی نیز استفاده می‌شود که یکی دیگر از لامپ‌های بسیار کاربردی به شمار می‌آید. مصرف برق در هر متر از این لامپ‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ وات متغیر است و به برند و نوع آن‌ها بستگی دارد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت این نوع از تابلو، به صفحه ” قیمت تابلو راهنمای طبقات ” مراجعه کنید.

 

مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی پرفروش چگونه است؟

در اینجا به بررسی مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی پرفروش و پرکاربرد می‌پردازیم که توسط تولیدکنندگان تابلوها ساخته می‌شوند.

  • مصرف برق در تابلو فلکسی فیس

تابلو فلکسی فیس یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی است که با قیمت مناسب و قابلیت نورپردازی توسط لامپ‌های مهتابی اس ام دی، جایگزین لامپ‌های مهتابی معمولی شده است. مصرف برق هر متر مربع از تابلو فلکسی فیس، حدود ۷۲ تا ۸۰ وات است.

  • مصرف برق در تابلو استیل

تابلو استیل یا حروف برجسته از دیگر انواع تابلوهای تبلیغاتی است که نورپردازی آن با استفاده از لامپ‌های اس ام دی بلوکی انجام می‌شود. مصرف برق در هر متر از این تابلوها، تقریباً ۱۰ وات است.

  • مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس 

تابلوهای لایت باکس معمولاً با استفاده از لامپ‌های اس ام دی خطی نورپردازی می‌شوند. مصرف برق هر متر مربع از این تابلوها، تقریباً بین ۸۰ تا ۱۶۰ وات است.

  • مصرف برق در تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت در تراکم‌های متفاوت تولید می‌شود که تراکم مناسب آن حدود ۱۶۰ عدد ال ای دی در هر متر طول است. مصرف برق این تراکم، حدوداً ۱۸ وات است.

  • مصرف برق در تابلو روان

تابلوهای ال ای دی روان با مصرف برق متفاوتی تولید می‌شوند که به عنوان نمونه، تابلوهای روان با رنگ قرمز در هر متر مربع، حدوداً ۱۲۰ وات مصرف برق دارند.

  • مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی نئون فلکسی

یکی از گزینه‌های کاربردی دیگر، تابلو نئون فلکسی می‌باشند که از ریسه‌های پلاستیکی تحت عنوان همین نام ساخته شده‌اند. این ریسه‌ها دارای اس ام دی هستند و مصرف برق حدود ۱۶ وات در هر متر از طول آن‌ها است، که این تابلوها جزو گزینه‌های بسیار اقتصادی محسوب می‌شوند.

  • میزان مصرف برق تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم، به عنوان تابلوهایی که از حروف برجسته ساخته شده‌اند، در حال حاضر به عنوان یکی از محصولات پرفروش شناخته می‌شوند. نورپردازی این تابلوها با استفاده از لامپ‌های اس‌ام‌دی بلوکی انجام می‌شود. همان‌طور که پیشتر اشاره شد، این نوع لامپ‌ها دارای مصرف برق بسیار پایینی هستند و به صرفه می‌باشند. در هر متر طول از حروف تابلو چلنیوم تا قطر قلم 12 سانتی‌متر، حدوداً 20 عدد اس‌ام‌دی استفاده شده است. با توجه به مقدار مصرف برق این لامپ‌ها که پیشتر معرفی شد، می‌توانیم بگوییم مصرف برق تابلو چلنیوم در این ابعاد حدود 20 وات است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت این نوع از تابلو، به صفحه ” قیمت تابلو چلنیوم ” مراجعه کنید.

  • مصرف برق تابلوهای تبلیغاتی استیل

تابلوهای حروف برجسته استیل یا تابلو استیل از دیگر گزینه‌هایی هستند که با استفاده از لامپ‌های اس‌ام‌دی بلوکی روشنایی می‌یابند. این لامپ‌ها تقریباً نصف مصرف برق حروف چلنیوم را دارند، به همین دلیل می‌توانیم بگوییم مصرف برق در هر متر طول حروف استیل حدوداً 10 وات است.

  • میزان مصرف برق تابلو ال ای دی

تابلو ال ای دی لیزری، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین انتخاب‌ها در نظر گرفته می‌شوند که در دو نوع ثابت و روان ساخته می‌شوند و برای مصارف مختلف استفاده می‌شوند. مدل‌های ثابت با تراکم‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما تراکم مناسب آن‌ها حدوداً 160 ال ای دی در هر متر است. در این حالت، مصرف برق تابلو در هر متر طول حدود 18 وات خواهد بود. مصرف برق تابلوهای روان بسته به رنگ‌بندی آن‌ها متفاوت است، به‌طور مثال، مصرف برق تابلوهای قرمز برای هر مترمربع حدود 120 وات است.

نمونه حروف تابلو سازی