تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

تابلو نئون فلکسی

خرید تابلو نئون فلکسی
ضمانت کیفیت تابلوها 100%
پشتیبانی دائمی 98%
تحویل سریع به معنای واقعی 97%
میزان رضایت مشتریان از محصولات 95%

36 111 29 0912

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فهرست مطالب

امروزه تمامی انسانها، با توجه به پیشرفت سریع در تکنولوژی، شاهد نوآوری و تولیدات در مشاغل و عرصه های گوناگونی هستند. حرفه تابلو سازی نیز همانند سایر مشاغل از این مورد مستثنی نمی باشد. خلق ایده ها و تولیدات تابلوهای تبلیغاتی مدرن، از مهم ترین عوامل در جهت بازاریابی مشاغل و تبلیغات محیطی به شمار می رود. در این مقاله به معرفی یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی به نام تابلو نئون فلکسی خواهیم پرداخت.

تابلو نئون فلکسی یا تابلو نئون فلکس را می توان یکی از تولیدات مدرنی نام برد که امروزه در حرفه تابلوسازی و تبلیغات اتفاق افتاده است. این تابلو جایگزین مناسبی برای تابلو نئون، در این صنعت محسوب می شود. نئون فلکس ظاهری شبیه به نئون داشته و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد. این نوع تابلو به منظور تبلیغات به عنوان تابلو مغازه، تابلو دکوراسیون داخلی و موارد تبلیغاتی دیگر استفاده می شود. همچنین در رنگ بندی های متنوعی نیز در بازار موجود می باشد.

متریال و روش تولید نئون فلکس

متریال و روش تولید نئون فلکس|سفارش تابلو نئون فلکسی |تابلو سازی فن وهنر

نئون فلکس یک المان نوری است که ظاهری شبیه به نئون شیشه ای دارد. این تابلو با استفاده از دو متریال کلیدی پی وی سی نرم و ال ای دی در کارگاه تولید تابلو نئون فلکسی ساخته می شود. کاربرد پی وی سی نرم در ساخت این نوع از تابلو، به صورتی است که در ابتدا دو قالب جهت ساخت نئون فلکس، در عرض و طول مشخصی ساخته می شود. یک قالب به عنوان رویه نئون فلکسی و یک قالب به عنوان پایه ال ای دی.

در مرحله بعد پی وی سی های مخصوص که با دستگاه، حرارت داده شده اند، روی قالب های مذکور ریخته می شوند. پس از مدت زمان مشخصی از قالب جدا شده و به شکلی کاملا نرم و انعطاف پذیر تبدیل می شوند.

در گام بعدی، ال ای دی هایی که از پیش ساخته و سری شده اند، داخل و در گودی پایه نئون فلکسی گذاشته می شوند. در نهایت رویه کار که از جنس پی وی سی است، روی پایه، همراه با حرارت قرار داده می شود. انجام این کار به شکلی صورت می گیرد که ال ای دی ها کاملا در مقابل گرد و غبار و ورود آب محافظت شوند.

نکته مهم دیگری که بایستی در مورد نئون فلکسی یادآور شد، رنگ بندی آن می باشد. طیف رنگ تابلو نئون فلکس، به سه شکل می باشد:

  1. استفاده از پی وی سی های رنگ شده و کاربرد ال ای دی های سفید در پایه
  2. پی وی سی سفید و ال ای دی رنگی
  3. پی وی سی رنگی و ال ای دی رنگی. این مورد از کاربردی ترین و اصولی ترین روش تولید در نئون فلکسی محسوب می شود. قطعا استفاده از این نوع نئون فلکس در ساخت یک تابلو تبلیغاتی، سبب رویت رنگ طبیعی همراه با روشنایی یکدست خواهد شد.

ساخت تابلو نئون فلکسی

طراحی و ساخت تابلو نئون فلکس |تابلو سازی فن و هنر پاکدشت

تا این قسمت از مقاله با نئون فلکس آشنا شدیم. دانستیم که نئون فلکس در حرفه تابلو سازی یک نوع تابلو تبلیغاتی است که جایگزین تابلو نئون شیشه ای می باشد. در ادامه به ساخت و اجرای این نوع از تابلو می پردازیم.

تابلوهای نئون فلکسی به دو شکل معمول ساخته می شوند که به ترتیب به معرفی آنها می پردازیم.

ساخت تابلو نئون فلکس با پایه

مورد اول در ساخت تابلو نئون فلکسی به این صورت می باشد که در ابتدا یک سازه یا زمینه کار از جنس کامپوزیت، ام دی اف، چوب، پلکسی گلاس و … در ابعادی مشخص ساخته می شود. سپس طرح مورد نظر که می تواند شامل متن و یا عکس خطی باشد، با استفاده از دستگاه پلاتر، روی کاغذ درج می گردد. بعد از آن، پایه هایی مخصوص روی طرح (بین دو خط) نصب می شود. در انتها نئون فلکس روی پایه ها قرار داده شده و به این ترتیب مبادرت به روشنایی تابلو توسط ترانس 12 ولتی خواهد شد.

ساخت تابلو نئون فلکسی با قالب

خرید تابلو نئون فلکسی|تابلو سازی فن و هنر شریف آباد

مورد دومی که در ساخت و اجرای تابلو نئون فلکسی کاربرد دارد، ساخت و اجرای آن به کمک قالب می باشد. ساخت قالب برای نصب نئون فلکسی با استفاده از متریال هایی مثل پی وی سی، ام دی اف، پلکسی گلاس و موارد مشابه دیگر انجام می گیرد. به صورتی که طرح مورد نظر با استفاده از دستگاه برش لیزر و یا سی ان سی، مطابق با ضخامت نئون فلکسی، روی متریال های گفته شده، برش داده می شود. در نهایت نئون فلکسی، داخل آنها قرار می گیرد. سپس مانند روش اول، به کمک منبع تغذیه، به مرحله روشنایی می رسد.

کاربرد تابلو نئون فلکسی

کاربرد تابلو نئون فلکسی|سفارش تابلو نئون فلکسی|تابلو سازی فن وهنر پاکدشت

همانطور که می دانیم ماهیت تمام تابلوهای تبلیغاتی درباره تبلیغات است. این مورد، موازی با بازاریابی و درآمد زایی مشاغل سفارش دهنده یک تابلو، می باشد. اما موردی که بایستی به یک جمع بندی در آن دست پیدا کنیم، کاربرد هر یک از تابلوهای تبلیغاتی می باشد.

معمولا تابلوها از لحاظ کاربرد در محیط، به دو صورت تابلوهای فضای خارجی و فضای داخلی ساخته می شوند. اما بعضی از تابلوها قابلیت به کارگیری در هر دو صورت را دارند. تابلو نئون فلکسی از همین دسته محسوب می شود. نئون فلکسی با توجه به داشتن روشنایی زیبا و غیر زننده، همراه با ویژگی ضد آب بودن، می تواند برای خرید  تابلو سردر مغازه و تبلیغات در محیط داخل و خارج فروشگاه ها، شرکت ها و ارگانها استفاده شود.

مزایای تابلو نئون فلکسی

طراحی و ساخت تابلو نئون فلکسی کافی شاپ

  • مصرف برق پایین

مصرف برق در تابلوهای تبلیغاتی از دیگر مواردی می باشد که می تواند جزو مزایا و یا معایب آنها باشد. تابلو نئون فلکسی با مصرف برق بسیار پایین، از تابلوهایی به شمار می رود که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه خواهد شد. این مورد نیز یکی دیگر از مزیت های این تابلو می باشد.

  • زیبایی و مدرن بودن

تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی یکی از عوامل کسب درآمد و بازاریابی در میان مشاغل و صاحبان آن به شمار می رود. یکی از عوامل برای جذب مشتریان بیشتر، مدرن بودن و زیبایی یک تابلو تبلیغاتی می باشد. این مهم درباره تابلو نئون فلکسی صدق می کند و از مزیت های آن محسوب می شود.

  • طول عمر بالا

طول عمر تابلو تبلیغاتی از دیگر عواملی است که تاثیر بسزایی در انتخاب و خرید مشتریان، در میان صدها نوع تابلو را دارد. انتخاب تابلو نئون فلکسی در این مورد از پیشنهادات ویژه خواهد بود. معمولا طول عمر ال ای دی های به کار گرفته شده در نئون فلکسی ها، بین پنجاه تا صد هزار ساعت است. این ویژگی در کنار ضد آب بودن این متریال تبلیغاتی، مزایای آن را کامل تر می کند.

  • ساخت سریع

فروش تابلو نئون فلکسی|بهترین تولید کننده انواع نئون فلکسی|تابلو سازی فن وهنر تهران

امروزه با توجه به هزینه های زندگی و امرار معاش شاغلین، تحویل به موقع یک تابلو، یکی از عواملی می باشد که در تسریع فروش مدیران یک کسب و کار، در حوزه تبلیغات و تابلو تبلیغاتی مهم است. در این رابطه باید گفت که تابلو نئون فلکسی، از تابلوهایی می باشد که در سریع ترین زمان ممکن، قابل ساخت و تحویل است.

  • انعطاف پذیری

در تابلوسازی، انعطاف پذیری در ساخت حروف های برجسته از دیگر موارد مهم به شمار می رود. قطعا گروه های تابلو سازی، همچنان در پی متریال هایی هستند که در ساخت یک تابلو تبلیغاتی با طرح های مختلف، خروجی مثبتی را ارائه نماید. این نوع تابلو با قابلیت انعطاف پذیری در زوایای گوناگون، می تواند برطرف کننده نیازهای مشتریان و تابلو سازان باشد.

  • نصب آسان

گاهی اوقات، مشتریان می خواهند که تابلو تبلیغاتی را خودشان در محل مورد نظر نصب کنند؛ یا در هر زمان با توجه به نیازشان مبادرت به جابجایی تابلو نمایند. تابلو نئون فلکسی با قابلیت نصب آسان می تواند از اولویت های انتخاب مشتریان و کسب و کارها باشد.

قیمت تابلو تبلیغاتی نئون فلکسی

فروش تابلو نئون فلکسی|تولید کننده تابلو نئون فلکسی

نکته پایانی و مهم دیگر، قیمت تابلو تبلیغاتی نئون فلکسی است. به طور کلی قیمت این نوع از تابلو، مثل قیمت تابلو برجسته، با توجه به متر محیط محاسبه می شود. در حقیقت منظور از متر محیط، همان متر دور حروف یا طرح می باشد. یعنی اینکه تمام نئون فلکسی مصرفی، پس از ساخت، متر می شود. در نهایت با توجه به نرخ مصوب، قیمت نهایی اعلام می گردد.

مورد دیگری که روی قیمت تابلو نئون فلکسی تاثیر خواهد گذاشت، متریال های به کار رفته در ساخت آن است. مثلا قیمت ساخت تابلو تبلیغاتی نئون فلکسی با استفاده از پلکسی گلاس ده میل، بالاتر از ساخت تابلو با استفاده از پی وی سی خواهد بود.

طراحی رایگان تابلو تبلیغاتی

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، خدمات طراحی رایگان تابلو، تنها برای تابلوهایی در نظر گرفته می شود که بسیار کار می برند و هزینه بالایی را برای ساخت آنها باید پرداخت نمود. ولی سایر تابلوهای تبلیغاتی که چنین شرایطی را ندارند، شامل هزینه طراحی می شوند.

آیا در گروه تابلوسازی فن و هنر، امکان ارسال سفارش تابلو تبلیغاتی از شهرهای دیگر نیز وجود دارد؟

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، امکان سفارش تابلو در تهران، پاکدشت، دماوند، ورامین و گرمسار نیز وجود دارد. همچنین شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

لازم به ذکر است که در کارگاه تابلو سازی تبلیغاتی فن و هنر، امکان ارائه خدمات به خارج از کشور نیز وجود دارد.

سفارش تابلو نئون فلکسی

سفارش تابلو نئون فلکسی|طراحی و ساخت تابلو نئون فلکس |تابلو سازی فن و هنر پاکدشت

گروه تابلو سازی فن و هنر، با در اختيار داشتن دانش روز، ماشين آلات تابلو سازی و کادری مجرب، آماده ارائه انواع خدمات تابلوسازی، متناسب با بودجه مشتريان به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه، فروش تابلو سردر مغازه با بهترین شرایط و قیمت مناسب صورت می گیرد.

شما می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی، سفارش خود را ثبت کنید. تنها کافیست که نوع، ابعاد و رنگ تابلو مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید. در نهایت می توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش به صورت آنلاین، با ما تماس بگیرید.

نمونه حروف تابلو سازی