تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

تابلو سردرب اداری

سفارش تابلو سردرب اداری
ضمانت کیفیت تابلوها 100%
پشتیبانی دائمی 98%
تحویل سریع به معنای واقعی 97%
میزان رضایت مشتریان از محصولات 95%

36 111 29 0912

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فهرست مطالب

تابلو سردرب اداری یکی از تجهیزات اداری می باشد که نقش موثری در معرفی، هدایت و تکریم ارباب رجوع دارد. این دسته از تابلوها در اماکن بزرگی مانند فرودگاه و بیمارستان جهت جلوگیری از سردرگمی افراد، بسیار کاربرد دارد. راهنمای زیر به منظور افزایش اطلاعات شما پیش از سفارش تابلو سردرب اداری یا تابلو راهنمای اتاق تهیه گردیده است.

اهمیت تابلو سردرب اداری

شما ممکن است دارای یک ساختمان اداری، تجاری و حتی مسکونی باشید. یکی از ملزوماتی که یک مجتمع یا ساختمان نیاز دارد، تابلوهایی به منظور مشخص کردن بخش های گوناگون آن می باشد. به طوری که علاوه بر معرفی هر واحد، ترتیب و زیبایی خاصی به مجتمع یا ساختمان شما بدهد. تابلو سردرب اتاق، در دسته تابلوهای داخلی (indoor-signage) قرار می‌گیرد. ما در این بخش، شما را با انواع این پلاک ها و قابلیت های آنها آشنا خواهیم کرد.

خوشبختانه با وجود دستگاه های پیشرفته CNC، برش و لیزر در تابلوسازی فن و هنر، میتوان تابلوهای مخصوصی را با توجه به شرایط مورد نظر شما تولید نمود. این کار با دقت بالا صورت می گیرد. سفارش شما نیز در سریع ترین زمان ممکن، آماده خواهد شد.

انواع تابلو سردرب اداری

تابلوهای سردرب اتاق، در ابعاد مختلف به صورت پلاک هایی مستقل قابل اجرا هستند. این تابلوها با توجه به نیاز مشتری در دسته ها و زمینه های گوناگونی کاربرد دارند. در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. زیبایی و خلاقیت از ارکان اصلی در صنعت تابلوسازی می باشند.

اگر شما به دنبال سفارش تابلو راهنمای اتاق هستید، قطعا خواهان تابلویی شیک و زیبا با قیمتی مناسب خواهید بود. در حالت کلی، این تابلوها با پلکسی گلاس ساخته می شوند. ولی در کارگاه تولید تابلو سردرب اداری فن و هنر، انواع متریال مختلف از جمله پلکسی های رنگی و شیشه ای، مولتی استایل های آینه ای و مات، مولتی استایل های نقره ای و طلایی، کامپوزیت، فلز، کاغذ و … با طرح های گوناگون ترکیب می شود. در نتیجه خروجی آن، تابلویی با کیفیت و شرایط خاص شما خواهد بود.

دسته بندی تابلو اداری بر اساس کاربرد

  • تابلوهای ایمنی و هدایت مسیر (مثل: خروج اضطراری و آمفی تئاتر)
  • تابلوهای نام یا سمت اشخاص (مانند: علی راد، وکیل پایه یک دادگستری)
  • تابلوهای اعلانات و اطلاع رسانی

دسته بندی تابلو اداری بر اساس شیوه نصب و اتصال

  1. ریلی
  2. مگنتی
  3. پشت چسبدار
  4. اسپیسر
  5. دولایه پیچی

تابلو راهنمای دیواری

تابلوهای راهنمای دیواری از مهمترین عناصر راهنمایی مراجعین به ساختمان هستند. هنگامی که وارد یک ساختمان یا اداره می‌شوید، چطور باید بفهمید که واحد مورد نظر شما در کدام بلوک و کدام طبقه می باشد؟ حتی اگر اسم طبقه و واحد را بدانید، چطور باید هدایت شوید تا به مقصد برسید؟

همه این دلایل، نیاز ما به سفارش تابلو راهنمای اتاق دیواری را نشان می‌دهند.

تابلو دفتر مدیریت

تابلوی دفتر مدیریت یا هر واحد دیگری در یک شرکت یا اداره، نمایانگر این است که در مجموعه شما همه چیز سر جای خودش قرار گرفته و هیچ کس سر در گم نمی شود.

هر سازمان، شرکت یا دفتر کار دارای اتاق های گوناگونی می باشد که افرادی در آن ها مشغول به کار هستند. هنگامی که مراجعین جدیدی وارد اداره ما میشوند، نقش تابلو دفتر مدیریت، تابلوی واحد فروش و بازاریابی، تابلو امور مالی، تابلو حسابداری و به طور کلی تابلو راهنمای اتاق، بسیار پر رنگ می‌ گردد. سفارش تابلو راهنمای اتاق سبب میشود تا اشخاص به راحتی، محلی را که باید به آنجا مراجعه نمایند، پیدا کنند.

تابلو اداری آلومینیوم

تابلوهای اداری از متریال های مختلفی مانند آلومینیوم، پلکسی‌گلاس، مولتی‌استایل و دیگر متریال های مشابه ساخته می‌شوند. تابلوهایی که از ورق و آلیاژهای آلومینیوم ساخته می شوند، به تابلو اداری آلومینیوم معروف هستند. این تابلوها در تمام مراکز اداری، شرکتی، سازمانی، دانشگاهی و مراکز درمانی استفاده می‌شوند.

یکی از مزایایی که سبب میشود از آلومینیوم جهت ساخت تابلو راهنمای اتاق استفاده گردد، مقاومت بسیار زیاد آن در مقابل رطوبت و ظاهر زیبایش می باشد. این دو عامل سبب ایجاد علاقه زیاد به استفاده از تابلو اداری آلومینیوم می شود.

تابلو سردرب اداری

هر اتاق اداری به یک تابلو نیاز دارد تا مانع از تردد اضافی و اتلاف وقت و انرژی مراجعین شود. تابلو سردرب اداری با اجناس و متریال های گوناگونی با توجه به طرح گرافیکی اولیه اجرا می شود. این تابلوها ابعاد و شکل های مختلفی دارند. علاوه بر این زیبایی دو چندانی را نیز به فضای شرکت اضافه می‌کنند.

مزایای تابلو راهنمای اتاق ادارات

مسیریابی راحت

تابلو سردرب اتاق این امکان را به شما می دهد که اتاق مقصد خود را در کمترین زمان بیابید و گمراه نشوید.

زیبایی درب ورودی

شما می توانید با انتخاب تابلو دفتر مدیریت شکیل و مناسب، چهره ای زیبا به سردرب اتاق خود در شرکت یا اداره بدهید.

نظم سازمانی

اکثر ادارات، سازمان ها و حتی هتل ها با استفاده از تابلو سردرب اتاق، سبب افزایش نظم و مدیریت ساده تر مجموعه خود می شوند. حال فرض کنید که هیچ کدام از این تابلوها را استفاده نمی کردند. در آن صورت، چه آشفتگی درون سازمانی، بوجود می آمد؟

استانداردهای کیفی ساخت تابلو سردرب و اداری

  1. قابلیت شست و شو بدون کمترین آسیب دیدگی و همچنین مقاومت عالی در مقابل آب، مواد شیمیایی، اکسیداسیون و …
  2. استقامت بسیار عالی در برابر سقوط و ضربه دیدن
  3. امکان تغییر اطلاعات پلاک و اضافه کردن اطلاعات به صورت رنگی
  4. استفاده از فونت مناسب و بسیار خوانا با زاویه دید عالی از جهات مختلف
  5. عدم وجود مشکلاتی مانند بازتاب نور لامپ در تابلو و هر گونه رفلکسی که باعث خرابی دید مراجعین داخل ساختمان شود.

ساخت تابلو تبلیغاتی سر درب اداری

همانطور که گفتیم در ساخت تابلوهای اداری، علاوه بر استفاده از متریال های گوناگون، از تجهیزات و دستگاه های متفاوتی نیز استفاده می شود. بخشی از کار به وسیله دستگاه های برش فلز و آلومینیوم و پلکسی گلاس انجام می‌ گیرد. سپس متن تابلو و طرح گرافیکی مورد نظر، روی آن چاپ یا حک می شود.

متریال ساخت تابلو سردرب اداری چیست؟

رایج ترین مواد جهت ساخت تابلو اداری، موارد زیر می باشند:

1- پلکسی 2- چوب ترموود 3- فلکسی 4- کامپوزیت 5- آلومینیوم

مشتریان اصلی سفارش تابلو سردرب اداری

موارد زیر همگی جزو مشتریان اصلی خرید تابلو سردرب اداری هستند.

  1. ادارات و سازمان های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی
  2. استارتاپ ها و شرکت ها
  3. ساختمان های تجاری
  4. بانک ها و موسسات مالی
  5. بیمارستان ها و درمانگاه ها
  6. فرودگاه ها و ترمینال ها
  7. مراکز صنعتی و کارخانه ها
  8. سالن های سینما، تئاتر و …

راهنمای انتخاب تابلوی دفتر، سازمان یا ادارات

زمانی که می خواهید تابلوی راهنمای اتاق یا به طور کلی تابلو سردرب اداری را تهیه نمایید، باید به برخی نکات توجه کنید تا تابلو‌های شما جلوه بهتری داشته باشند. به این ترتیب فضای راهرو‌ها و اتاق‌ها نیز زیباتر خواهند شد. این نکات، شما را در انتخاب تابلوی بهتر کمک می‌کنند.

جنس تابلوی اداری

جهت انتخاب نوع تابلو و جنس آن بهتر است، جنس‌هایی مانند استیل را برگزینید؛ زیرا تابلو‌هایی مثل فلکسی، چلنیوم یا پلاستیک چندان مناسب فضای اداری نیستند. در نتیجه بهتر است، تابلو‌ با جنس‌ دیگری را انتخاب کنید.

رنگ تابلو راهنمای اتاق

رنگ تابلو اداری باید طوری باشد که جدیت فضا و جو اداری را حفظ کند. در نتیجه نظم محیط را برهم نزند. چنانچه برای بقیه وسایل موجود در اتاق‌ها، یک رنگ خاص را در نظر گرفته‌اید، تابلوی سردر اتاق شما نیز می‌تواند با آن رنگ‌ها هماهنگ باشد.

اندازه تابلو اداری

اندازه تابلو بهتر است تا جای ممکن کوچک باشد. به این ترتیب فضای زیادی را در اتاق اشغال نمی کند. البته اندازه را آنقدر کوچک نکنید که نوشته‌ها به خوبی خوانده نشوند.

نوع فونت تابلو

فونت نوشته‌های روی تابلو باید طوری باشد که از فاصله دورتر به خوبی دیده شوند. همچنین از نزدیک نیز آنقدر بزرگ نباشد که زیبایی خود را از دست بدهد. در این نوع تابلو، بهتر است از فونت‌های اداری استفاده نمایید.

کیفیت تابلوی راهنمای اتاق

کیفیت متریال ساخت تابلو یکی از مهمترین عوامل قیمت گذاری تابلوهای اداری می باشد. تابلوهای ارزان، ظاهر اولیه خود را خیلی سریع از دست میدهند. در نتیجه عمر کوتاهی نیز خواهند داشت.

شما می توانید جهت خرید  تابلو سردر مغازه یا انواع تابلو سردرب اداری با شماره 09122911136 تماس بگیرید.

قیمت تابلو تبلیغاتی سر درب اداری

قیمت می‌تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در هر پروژه ساخت تابلو سر درب اتاق باشد. اما آیا قیمت همه چیز می باشد؟ احتمالا پاسخ شما نیز کلمه خیر است. شما دوست ندارید که هیچ گاه کیفیت، فدای قیمت شود و کاری را که برای آن زحمت کشیده اید، به بدترین شکل اجرا و نصب شود.

قیمت تابلو سردرب اتاق، علائم ایمنی یا تابلو راهنما در یک پروژه مسکونی، شرکتی یا اداری، بر حسب نوع متریال استفاده شده و همچنین طرح و کیفیت ساخت، مشخص می گردد. ما گزینه های مختلفی را به مشتری پیشنهاد می دهیم. همه این گزینه ها از کیفیت بالایی برخوردارند تا مشتری بتواند متناسب با بودجه خود، بهترین گزینه را برگزیند.

قیمت تابلو اتاق ادارات

قیمت تابلوهای اتاق ادارات در برابر کیفیت و ارزشی که این دسته از تابلوها برای اتاق ادارات ایجاد می‌کنند، بسیار ناچیز است. همانطور که گفتیم قیمت تابلو اتاق ادارات، با توجه به متریال و کیفیت ساخت محاسبه می شود. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با ارائه قیمت های منصفانه و بهینه، مشتریان را راضی نگه داریم. برای دریافت قیمت تابلو اتاق ادارات با شماره 09122911136 تماس حاصل بفرمایید.

قیمت تابلو دفتر وکالت

وکلا از قدیم به انتخاب تابلو دفتر شیک برای دفتر وکالت معروف بودند. به طوری که همیشه حساسیت زیادی جهت ساخت و سفارش یک تابلو دفتر وکالت، به خرج می‌دادند. شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر این اطمینان را به وکلای گرامی میدهد که بهترین گزینه را متناسب با فضای کار این عزیزان پیشنهاد خواهد داد. برای دریافت قیمت تابلو دفتر وکالت با شماره 09122911136 تماس حاصل بفرمایید.

طراحی رایگان تابلو تبلیغاتی

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، خدمات طراحی رایگان تابلو، تنها برای تابلوهایی در نظر گرفته می شود که بسیار کار می برند و هزینه بالایی را برای ساخت آنها باید پرداخت نمود. ولی سایر تابلوهای تبلیغاتی که چنین شرایطی را ندارند، شامل هزینه طراحی می شوند.

آیا در گروه تابلوسازی فن و هنر، امکان ارسال سفارش تابلو تبلیغاتی از شهرهای دیگر نیز وجود دارد؟

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، امکان سفارش تابلو در تهران، پاکدشت، دماوند، ورامین و گرمسار نیز وجود دارد. همچنین شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

لازم به ذکر است که در کارگاه تابلو سازی تبلیغاتی فن و هنر، امکان ارائه خدمات به خارج از کشور نیز وجود دارد.

سفارش تابلو سردرب اداری

گروه تابلو سازی فن و هنر، با در اختيار داشتن دانش روز، ماشين آلات تابلو سازی و کادری مجرب، آماده ارائه انواع خدمات تابلوسازی، متناسب با بودجه مشتريان به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه، فروش تابلو سردر مغازه با بهترین شرایط و قیمت مناسب صورت می گیرد. همچنین نصب انواع تابلو سردرب اداری یا پلاک اداری نیز رایگان می باشد.

شما می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی، سفارش خود را ثبت کنید. تنها کافیست که نوع، ابعاد و رنگ تابلو مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید. در نهایت می توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش به صورت آنلاین، با ما تماس بگیرید.

نمونه حروف تابلو سازی