تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

تابلو سازی در شمال تهران-تجریش-نیاوارن-اقدسیه-فرمانیه-

سفارش تابلو سالن زیبایی در شمال تهران|تابلو سازی در شمال تهران
ضمانت کیفیت تابلوها 100%
پشتیبانی دائمی 98%
تحویل سریع به معنای واقعی 97%
میزان رضایت مشتریان از محصولات 95%

36 111 29 0912

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فهرست مطالب

قسمت شمالی تهران یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوا است که مکان های گردشگری و توریستی بسیاری را در خود جای داده است. محله های واقع در شمال تهران شامل باغ فردوس، سوهانک، فرمانیه، دارآباد، زعفرانیه، چیذر، اقدسیه، کامرانیه، ولنجک، الهیه، نیاوران، آجودانیه، جماران، دزاشیب، کاشانک، محمودیه و ... هستند.

این محله ها بخاطر اینکه در قسمت شمالی تهران واقع شده اند، دارای مکان های لوکس و تجاری بیشتری نیز هستند و فعالان کسب و کارهای تجاری و تبلیغاتی مانند تابلوسازی از این محله ها برای معرفی محصولات و برندهای خود استفاده می کنند.

همانطور که می دانید، این روزها یکی از روش های موثر برای تبلیغات، ساخت تابلوهای تبلیغاتی و تابلوسازی می باشد.

از این حیث، مجموعه تبلیغاتی فن و هنر با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران یکی از فعالان تابلوسازی در تهران می باشد.

این مجموعه بی نظیر در زمینه خدمات تابلوسازی، تمام محله های شمال، جنوب، شرق و غرب تهران را پوشش می دهد.

از جمله تابلوهای تبلیغاتی که در تابلوسازی فن و هنر ارائه می شوند شامل تابلوحروف برجسته چلنیوم، تابلوحروف برجسته نئون شیشه ای، تابلوحروف برجسته نئون پلاستیکی ، تابلوحروف تابلو حروف برجسته کامپوزیت، تابلو حروف برجسته ترموود، تابلو حروف برجسته پولکی، تابلو حروف برجسته پیکسلی، تابلو حروف برجسته لاسوگاسی، تابلو حروف برجسته نئون، تابلوحروف برجسته نئون فلکسی، تابلو حروف برجسته استیل، تابلوحروف برجسته وکیوم سه بعدی، تابلو پیکسلی، تابلو لایت باکس، تابلو ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت و ... از جمله تابلوهای تبلیغاتی در این مجموعه هستند.

تابلوسازی در شمال تهران با گروه تبلیغاتی فن و هنر یکی از بهترین گزینه ها برای شروع موفقیت آمیز در هر کسب و کاری است.

تیم تابلوسازی  تبلیغاتی فن و هنر با تجربه در زمینه تابلوسازی در مناطق اقدسیه-نیاوران-تجریش-فرمانیه-شمیران-دزاشیب-پاسدارن،اندرزگو،خیابان فرشته،پارک وی،خیابان ولیعصر،میدان نوبنیاد،ازگل،خیابان آفریقا،جردن،میرداماد،چیذر، خدمات تابلو سازی خود را ارائه می‌دهد.

 این خدمات شامل تابلوسازی حروف برجسته، شمال تابلو چلنیوم و تابلوسازی فلکسی در مناطق شمال تهران است.

ما به عنوان مجهزترین و مدرن‌ترین کارگاه تابلوسازی تبلیغاتی در تهران با ارائه

  •  خدمات تابلوسازی کامپوزیت
  •  تابلوسازی چلنیوم
  •  تابلوسازی فلکسی

فعالیت می‌کنیم.

تیم ما با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و نیروهای متخصص، طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. از جمله خدمات ما می‌توان به ساخت تابلوسردرمغازه، طراحی تابلوهای مغازه و فروشگاه با ال ای دی (LED) ثابت یا روان، تابلوهای چلنیوم مغازه با بهترین کیفیت، و تابلوسازی فلکسی اشاره کرد.

تابلوسازی به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی برای معرفی برند تجاری توسط اصناف، شرکت‌ها و کارخانه‌ها استفاده می‌شود. این هنر و خلاقیت محسوب می‌شود و طراحی زیبا و منحصر به فرد می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جذب نگاه مشتریان داشته باشد. از این رو، توجه به جزئیات و زیبایی در طراحی تابلو تبلیغاتی می‌تواند در موفقیت و جلب توجه مشتریان تأثیرگذار باشد.

تابلوسازی به عنوان یکی از روش‌های رایج در زمینه بازاریابی و تبلیغات، برای معرفی نام و برند تجاری مختلف، از جمله مغازه‌داران، صاحبان فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و کارخانجات استفاده می‌شود. این روش به دلیل نامحدود بودن و رویکرد اقتصادی خود، یکی از باصرفه‌ترین راه‌های تبلیغات و بازاریابی به منظور جلب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد محسوب می‌شود.

هدف اصلی تابلوسازی فن و هنر، نمایش برند و جذب مشتریان است. با توجه به وجود رقبای فعال در هر صنف کسب و کار، تبلیغات باید به شکلی منحصر به فرد و تاثیرگذار باشد. برای این منظور، تعامل بیشتر با مشتریان و شناخت دقیق از نیازها و خواسته‌های آنان ضروری است. در طراحی تابلو تبلیغاتی، تاکید بر جزئیات و زیبایی می‌تواند نقش مهمی در جلب توجه مشتریان و ایجاد اثربخشی در تبلیغات داشته باشد.

برای کسب درآمد بهتر، شناخت بازار و رقبا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نظارت بر رفتار بازار و رصد تغییرات در رقابت‌ها و قیمت‌ها، کمک می‌کند تا بتوان به موقع عکس‌العمل مناسبی نسبت به تغییرات بازار نشان داد.

تابلوسازی تبلیغاتی، با انواع کاربردهای خود، یک ابزار قدرتمند در ارتقاء تجارت و تبلیغات است. به عنوان مثال، تابلوهای مغازه، که یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی هستند، برای

انواع مشاغل از

تابلو سردرداروخانه‌ها

تابلو سردر لباس‌فروشی‌ها و بوتیک های لباس

تابلو دفتر آژانس املاک و مشاور املاک

تابلو سردرب فست و رستوران و کافه و کافی شاپ

تابلو تبلیغاتی موسسه حقوقی و ذفتر وکالت

تابلو فروشگاه موبایل و اپ استور تا سوپرمارکت‌ها استفاده می‌شوند.

تابلو چلنیوم فروشگاهی: فروشگاه‌ها به عنوان مکان‌هایی با مساحت بالا شناخته می‌شوند که مردم در طول روز به آنها مراجعه کرده و نیازهای روزانه خود را از آنجا تامین می‌کنند. از طریق تابلو فروشگاهی، به راحتی می‌توانید مکان فروشگاه‌ها را در محل خود شناسایی کنید.

تابلو تبلیغاتی شرکتی: در ارتفاعات هر شهر، شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی وجود دارند که با اینکه از روش‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات برای جلب مشتریان خود استفاده می‌کنند، اما با نصب تابلو شرکتی در ورودی شرکت، امکان آسانی در یافتن محل شرکت توسط مشتریان ایجاد می‌شود.

تابلو نمایشگاهی: هر سال، نمایشگاه‌های بسیاری در سرتاسر ایران برگزار می‌شوند که شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. نصب تابلو نمایشگاهی، به راحتی می‌تواند مشتریان را به سوی غرفه خاص هدایت نماید و اطلاعات بیشتری راجع به محصولات ارائه شده ارائه دهد.

تابلو سردرب کارخانجات-تابلو حروف برجسته: کارخانه‌ها مکان‌هایی هستند که به تولید مواد اولیه یا مواد اصلی کالاها مشغول هستند. با نصب تابلو کارخانه در ورودی کارخانه، علاوه بر معرفی برند، ابزار راهنمایی مناسبی برای یافتن مراجعین می‌تواند باشد. این کارخانه‌ها معمولاً به عنوان عمده‌فروش با شرکت‌های کوچک و یا خرد در ارتباط هستند و در طول شبانه‌روز افراد و رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین وارد و خروج می‌کنند.

تاریخچه تابلوسازی تبلیغاتی:

انسان‌ها از زمان ورود به کره زمین به دنبال برقراری ارتباطات و تعامل با یکدیگر بوده‌اند و راه‌های مختلفی برای این امر کشف کرده‌اند. در ابتدا، با استفاده از حک علامت‌های مختلف بر روی سنگ‌ها، دیوارها، تابلوها و لوح‌ها طراحی و پیاده‌سازی می‌کردند که این نمادها و نشانه‌ها در حال حاضر به گنجینه‌های ملی تبدیل شده‌اند. تابلوسازی به عنوان یک روش رسمی برای معرفی و نام‌گذاری کسب و کارها در اواخر قرن هجدهم مورد استفاده قرار گرفت.

تابلوهای تبلیغاتی:

تابلوهای تبلیغاتی نقش برتری را در دنیای بازاریابی و تبلیغات ایفا می‌کنند و یکی از ابزارهای برتر و پرکاربرد در زمینه تبلیغات و بازاریابی است. بسیاری از کسب و کارها از این روش تبلیغاتی به همراه سایر روش‌های تبلیغاتی همچون تبلیغات چاپی، تابلو بیلبورد، تابلو بنر، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، لمپوست بنر، استرابورد تبلیغاتی، تبلیغات در رسانه‌های ارتباطات جمعی، تلویزیون شهری و سایر روش‌ها بهره می‌برند.

انواع روش‌های تابلوسازی در شمال تهران:

تابلو چلنیوم در منطقه زعفرانیه-نیاوران-تجریش:

این نوع تابلوهای تبلیغاتی به عنوان پراستفاده‌ترین و پرسفارش‌ترین نوع، جلوه بصری جذابی را برای مکان‌های کسب‌وکار به ارمغان می‌آورند و می‌توانند به شکل‌های مختلفی مانند تابلو چلنیوم ستاره‌ای، تابلو چلنیوم لترمکس، تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم طلایی و تابلو چلنیوم دوبل اجرا شوند.

تابلو حروف برجسته استیل-دولب رینگ و رینگی  در دزاشیب،فرمانیه-اندرزگو:

متریال استیل به دلیل جذابیت خاص خود، به‌عنوان یک فلز براق و درخشان با ماندگاری بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تابلو استیل می‌تواند به شکل‌های مختلفی مانند تابلو استیل بدون نور، تابلو استیل نور اندریک، تابلو پلاست اجرا و پیاده‌سازی شود.

همچنین رنگ های تابلو استیل در رنگ های طلایی،نقره ای و برنزی قابل اجرا است،طرح های سه بعدی تابلو استیل که به تازگی وارد بازار شده است، از جذابیتی دوچندان برخوردار است.

تابلو پیکسلی در محدوده خیابان ولیعصر-پاسداران،میدان نوبنیاد،ازگل:

تابلو پیکسلی نقاط پیکسلی نقاطی هستند که به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و وضوح تصاویر را نشان می‌دهند. کمیت فواصل بین پیکسل‌ها مستقیماً بر وضوح تصاویر تأثیرگذار است، زیرا هر چه این فواصل کمتر باشد، وضوح تصاویر بالاتر خواهد بود. در ساخت تابلو پیکسلی، از انیمیشن‌های برنامه‌ریزی شده به عنوان عناصر زیبایی در زمینه تابلوها و حروف برجسته استفاده می‌شود. می‌توان برای هر کاراکتر افکت نمایشی خاصی در نظر گرفت تا جذابیت تابلو افزایش یابد.

اجرای تابلو کامپوزیت در خیابان آفریقا-جردن،شریعتی،میدان آرژانتین:

کامپوزیت مجموعه‌ای از ورق‌های سبک آلومینیومی با ضخامت 4 میلی‌متر است که در تابلوسازی و نمای ساختمان به‌کار می‌رود. تابلو کامپوزیت، نوعی تابلو است که به جای زیرساز پی وی سی، از ورق‌های کامپوزیت استفاده می‌کند. سپس هر نوع حروف برجسته‌ای بر روی این زیرساز نصب می‌شوند و یک تابلو با نمای کامپوزیت به نمایش گذاشته می‌شود.

ترکیب تابلو کامپوزیت با ترموود و تابلو پولکی میتواند اثربخشی دوچندانی  به تابلو سردرب شما ببخشد،البته با توجه به موضوع و صنف، تابلو ای که قرار به تولید آن است، میتوان از متریال های دیگر مثل طرح و پنل های سه بعدی هم استفاده نمود.

تابلو وکیوم در اقدسیه-تجریش-فرمانیه-شمیران،اندرزگو،خیابان فرشته،پارک وی:

تابلو حروف برجسته وکیوم تحت حرارت و فشار ساخته می‌شوند. برجستگی حروف وکیوم نسبت به سایر حروف بیشتر بوده و قابلیت اجرای سه‌بعدی را دارد.

تابلو وکیوم سفید طلایی-(وکیوم استیل) از جذابیت بالایی برخوردار است و دارای اثر بخشی بسیار در اکثر مشاغل دارد.

تولید تابلوLED ال ای دی ثابت و روان:

تابلو ال ای دی یک نوع تابلوی جدید و دیجیتال است که به دو شکل متفاوت اجرا و پیاده‌سازی می‌شود:

  1. تابلو ال ای دی ثابت: در این روش، تابلو همراه با افکت‌های نوری رنگی پیاده‌سازی می‌شود. بدون اینکه برنامه انیمیشنی روی آن پیاده‌سازی شود، تابلو قادر به حرکت دادن متون و تصاویر نیست و صرفاً با نمایش افکت‌های نوری، به جذب مشتریان می‌پردازد.
  2. تابلو ال ای دی روان: تابلو ال ای دی روان یک نوع تابلوی تبلیغاتی ایده‌آل است که قادر به اجرای هرگونه افکت نمایشی می‌باشد و به راحتی می‌تواند برای هر کاراکتر یا تصاویر انیمیشن‌های اجرایی متفاوتی را به نمایش بگذارد.

تابلو نئون فلکسی در میدان نوبنیاد،ازگل،خیابان آفریقا،جردن:

 تابلو نئون یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که دارای سابقه‌ای دیرین در دنیای تابلوسازی دارد و هنوز هم استفاده از آن همچون گذشته با اهمیت خود باقی است. این تابلو به دو شیوه متفاوت قابل اجرا است:

  1. تابلو نئون شیشه‌ای: این تابلو با استفاده از شیشه‌های خام اجرا و پیاده‌سازی می‌شود. شیشه‌ها به صورت خام از بازار تهیه می‌شوند، سپس توسط حرارت به شکل حروف مدنظر تابلوساز درآیند و با گاز نئون اشباع می‌شوند. با اتصال ولتاژ به دو سر تابلو، توسط گاز نور تولید می‌شود. نوع گازی که در داخل شیشه‌ها پر شده است، تعیین‌کننده نور محیطی است، برای مثال گاز هیدروژن نور صورتی، گاز آرگون نور آبی و سبز، گاز نئون نور قرمز را تولید می‌کند.
  2. تابلو نئون پلاستیک: در این نوع تابلو، لبه‌ها و رویه با استفاده از پلاستیک نرم و قابل انعطاف تشکیل می‌شوند و پس از طراحی حروف برجسته پلاستیک، لبه‌ها و رویه توسط چسب به هم متصل می‌شوند و با استفاده از لامپ‌های اس‌ام‌دی نورپردازی شده و در محل نصب می‌شوند.

اجرای تابلو ترموود درخیابان آفریقا،جردن،میرداماد،چیذر:

 ترموود یک نوع چوب مقاوم و فرآوری شده است که علاوه بر استفاده در نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی، برای زیرساز حروف برجسته تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود و نمایی کلاسیک و مدرن به مکان کسب شما ایجاد می‌کند. در این فرآیند، چوب ترموود به دلیل حرارت‌دهی، بخش زیادی از رزین چوب را از خود بروز می‌دهد و به چوبی مقاوم در برابر پوسیدگی و جذب حشرات تبدیل می‌شود. این چوب ماندگاری بالایی دارد و می‌توان به عنوان یک تابلو مغازه چوبی برای مدت طولانی استفاده نمود.

تولید کننده تابلو فلکسی در اقدسیه-نیاوران-ازگل :

فلکس توسط دستگاه چاپ فلکس انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید به سادگی هر نوع محتوای تبلیغاتی را با استفاده از دستگاه فلکس چاپ کنید. تابلو فلکسی یکی از گزینه‌های اقتصادی در زمینه تابلوهای تبلیغاتی است که به راحتی قابل استفاده در محل کسب‌وکار شماست.

نصب تابلو بنر در خیابان فرشته،پارک وی،خیابان ولیعصر،میدان نوبنیاد :

 تابلو بنر قابلیت استفاده به عنوان تابلو سردرب یا تابلوی معرفی محصولات در نقاط فروش مختلف را دارد. این نوع تابلو با استفاده از دستگاه چاپ بنر، به سرعت چاپ می‌شود و می‌تواند در مکان‌های مختلف به معرفی محصولات گوناگون بپردازد.

بنر: برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بنرها به دلیل سرعت اجرا و امکان چاپ سریعی که دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساخت تابلو لایت باکس درخیابان آفریقا،جردن،میرداماد،چیذر:

تابلو لایت باکس به شکل جعبه یا باکس همراه با متریال هایی مانند ،چلنیوم، چوب، پلکسی گلاس و…  تولید می شود که بعد از تولید با استفاده از لامپ های اس ام دی روشن میشود. تبلیغات در تابلوهای لایت به صورت متن  و لوگو حروف برجسته یا چاپ تصاویر و متن های تبلیغاتی انجام می شود. با توجه به اینکه امکان چاپ تصویر و لوگو در رنگهای متنوع  روی آنها  فراهم می باشد تابلو لایت باکس به یکی از تابلوهای مناسب برای تبلیغات گرافیکی تبدیل شده است.

نصب تابلو چلنیوم پانچ یا ستاره ای یا الماسی در تهران

 تابلو چلنیوم پانچی حالتی دارد که با سوراخکاری لبه‌های حروف به شکل ردیفی یا زیگزالی، نور علاوه بر رویه حروف، از لبه‌های حروف نیز به چشم متصاعد می‌شود. با استفاده از لامپ‌های اس ام دی، نورپردازی انجام می‌شود.

تابلو یونولیتی: در تابلوسازی، برای ساخت تابلو یونولیتی از یونولیت فشرده دانه‌ریز استفاده می‌شود. این یونولیت‌ها قابلیت برش با استفاده از دستگاه برش لیزری را دارند و توسط رنگ‌های آکریلیک و پلاستیک رنگ‌آمیزی می‌شوند. به ذلیل هزینه پایین و مقرون به صرفه این تابلو ها عموما برای مصارف موقتی مثل نمایشگاه ها یا محیط های داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.

تولید و نصب تابلو لاس‌وگاسی در میدان نوبنیاد،ازگل،خیابان آفریقا،جردن،:

 یکی از تابلوهای تبلیغاتی نوین است که برخی آن را با عنوان تابلو لامپی یا تابلو لترلایت هم شناخته‌اند. این تابلوها از طرح‌های متنوعی نظیر زنگ‌زدگی یا پتینه نیز بر روی حروف برجسته آنها قابل پیاده‌سازی هستند. تفاوت بارز تابلو لاس‌وگاسی با سایر تابلوهای تبلیغاتی در جایگاه‌گذاری لامپ‌های نورپردازی با فواصل بیشتر و استفاده از لامپ‌های نئونی است. یکی از مزایای اصلی این تابلوها این است که حتی پس از گذشت زمان و کهنه‌شدن، جذابیت و طراوت آنها حفظ می‌شود و حالت نوستالژیک خود را به مرور زمان حفظ می‌کنند.

اجرای تابلو راهنما یا اعلانات یا تابلو های اداری

 یکی از تابلوهای گسترده است که در زندگی روزمره افراد به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تابلوها به صورت تبلیغاتی، راهنمایی و رانندگی، حاوی اسامی، شماره اتاق، طبقات، خروج اضطراری، پشت دریا، رومیزی پرسنلی، آویز سقفی و دیگر مدل‌ها طراحی و اجرا می‌شوند و به افراد کمک می‌کنند تا در جستجوی مکان‌ها و مکان‌های مورد نظرشان، صرفه‌جویی در زمان و انرژی داشته باشند.

اجرای تابلو پولکی برای  تابلو مشاغلی همچون سالن های زیبایی،آتلیه ها،رستوران و فست فود ها

تابلو پولکی از یکی از ایده‌های نوین برای زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود؛ این ایده شامل استفاده از تایل‌های پولکی به عنوان زیرساز حروف برجسته می‌شود. تایل‌های پولکی از نوع پلاستیکی ساخته شده‌اند و اشکال مختلفی از جمله لوزی، مربع، دایره و سایر اشکال هندسی را پوشش می‌دهند. این تایل‌ها، زیر حروف برجسته نمایان و جلوه‌ای لغزنده و براق ایجاد می‌کنند؛ از این رو، تابلوهایی که از این تایل‌ها به عنوان زیرساز استفاده می‌کنند، جذابیت بیشتری دارند.

استفاده از تابلو پولکی برای مشاغلی که نیاز به جلب توجه زیادی دارند،میتواند بسیار کارایی داشته باشد.

تولید تابلو فلزی با رنگ کوره ای

تابلو فلزی یا توجه به کاربری که مدنظر است از فلزات متنوع نظیر مس، آهن، گالوانیزه و استیل ساخته می‌شود. این تابلوها از رنگ‌آمیزی با استفاده از رنگ کوره‌ای و تحت حرارت برخوردارند. یکی از نقاط ضعف این تابلوها (به جز فلز استیل) این است که پس از مدتی نیاز به بازسازی دوباره دارند. در ساخت حروف فلزی، بخاطر ماهیت فلزی، حروف برجسته به پایه‌هایی که بر روی سطح تعبیه می‌شوند، پیچ می‌شوند و ایجاد فاصله بین سطح و حروف می‌گردد. این فضا قابل استفاده است تا لامپ‌های ال ای دی برای نورپردازی نصب شوند که باعث ایجاد نوری یکنواخت در زمینه تابلو می‌شود و جلوه‌ای کلاسیک را به ارمغان می‌آورد.

 تابلو تبلیغاتی فلزی عموما برای ابعاد وتابلو های سایز بزرگ کارایی بسیاری دارد.

تولید تخصصی تابلو پلکسی گلاس

تابلو پلکسی گلاس با رویه و لبه‌های حروف برجسته از جنس پلکسی شفاف ساخته می‌شود. پلکسی نوعی ورق پلاستیکی مشابه شیشه است که به نسبت شیشه، شفاف‌تر و مقاوم‌تر می‌باشد. این تابلوها در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و نور را به شکل یکنواخت منتشر کرده و جلوه جذابی را به نمایش می‌گذارند.

استیکرهای تبلیغاتی طراحی هوشمندانه و سه بعدی را به تصویر می‌کشند و بر روی کف خیابان‌ها یا دیوارها به صورت خلاقانه‌ای نقاشی می‌شوند. این طراحی‌ها، اگر به شیوه‌ای حرفه‌ای اجرا شوند، به راحتی در حافظه‌ی بلندمدت انسان‌ها جا می‌گیرند و نام برند را برای همیشه یادآور می‌شوند.

مرکز تابلو سازی فن و هنر علاوه بر تابلو سازی در شرق تهران، ارایه دهنده خدمات تابلو سازی در شمال تهران، تابلو سازی در غرب تهران، تابلو سازی در جنوب تهران و همه محله های تهران و همچنین سراسر کشور بدون محدودیت میباشد.

ضرورت تابلو سازی در شمال تهران

قسمت شمالی تهران یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوا است که مکان های گردشگری و توریستی بسیاری را در خود جای داده است. محله های واقع در شمال تهران شامل باغ فردوس، سوهانک، فرمانیه، دارآباد، زعفرانیه، چیذر، اقدسیه، کامرانیه، ولنجک، الهیه، نیاوران، آجودانیه، جماران، دزاشیب، کاشانک، محمودیه و … هستند.

این محله ها بخاطر اینکه در قسمت شمالی تهران واقع شده اند، دارای مکان های لوکس و تجاری بیشتری نیز هستند و فعالان کسب و کارهای تجاری و تبلیغاتی مانند تابلوسازی از این محله ها برای معرفی محصولات و برندهای خود استفاده می کنند.

همانطور که می دانید، این روزها یکی از روش های موثر برای تبلیغات، ساخت تابلوهای تبلیغاتی و تابلوسازی می باشد.

از این حیث، مجموعه تبلیغاتی فن و هنر با داشتن 2 شعبه فعال در تهران یکی از فعالان تابلوسازی در تهران می باشد.

کارگاه تابلو سازی فن  و هنر در زمینه خدمات تابلوسازی، تمام محله های شمال، جنوب، شرق و غرب تهران را پوشش می دهد.

از جمله تابلوهای تبلیغاتی که در تابلوسازی فن و هنر ارائه می شوند

شامل تابلوحروف برجسته چلنیوم، تابلوحروف برجسته نئون شیشه ای، تابلوحروف برجسته نئون پلاستیکی تابلو پیکسلی، تابلو لاسوگاسی، تابلو حروف برجسته نئون، تابلو نئون فلکسی، تابلو برجسته استیل، تابلوحروف برجسته وکیوم سه بعدی،  تابلو لایت باکس، تابلو ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت و…

تابلو کامپوزیت، تابلو ترموود، تابلو پولکی که جهت زیر ساخت تابلو استفاده میشوند،

جمله تابلوهای تبلیغاتی در این مجموعه هستند.

تابلوسازی در شمال تهران با گروه تبلیغاتی فن و هنر یکی از بهترین گزینه ها برای شروع موفقیت آمیز در هر کسب و کاری است.

نمونه حروف تابلو سازی