تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

تابلو ال ای دی (LED)

خرید تابلو ال ای دی (LED)
ضمانت کیفیت تابلوها 100%
پشتیبانی دائمی 98%
تحویل سریع به معنای واقعی 97%
میزان رضایت مشتریان از محصولات 95%

36 111 29 0912

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فهرست مطالب

تابلو ال ای دی (LED) منعطف‌ترین راه‌حل موجود، جهت تبلیغات پویا با امکان نمایش حجم زیادی از اطلاعات می باشد. این نوع تابلو، قابل برنامه‌ریزی است و در مقابل عناصر جوی مثل برف، باران و حتی نور شدید خورشید مقاوم است. این مقاله به منظور افزایش اطلاعات شما پیش از سفارش تابلو LED، تهیه شده و به شما کمک میکند تا با انواع تابلو ال ای دی، ارزش گذاری و قیمت آن ها بیشتر آشنا شوید.

مزایای تابلو ال ای دی (LED)

تا‌بلو LED پیام‌های متنی و تصاویر را برای مدت زمان طولانی نمایش می‌دهد. همچنین این امکان را به شما می دهد که پیام خود را اغلب تغییر دهید. به این ترتیب دیگر هزینه اضافی جهت تعویض حروف، تعویض قطعات تابلو و هزینه نصب نخواهید داد. به کمک تا‌بلو LED به راحتی می توانید یک نمای جذاب در فضای باز ایجاد کنید و مردم را به سمت کسب و کارتان بکشید. همچنین استفاده از یک تابلو تبلیغاتی ال ای دی در فضای بسته، این فرصت را به شما خواهد داد که تجربه بهتری را برای مشتریان خود فراهم کنید.

تاثیر تبلیغاتی نمایشگرهای پر جنب و جوش LED و فناوری رو به رشد آن، بسیار زیاد است. تا‌بلو‌LED یک رسانه بسیار موثر بازاریابی، برای سازمان‌ها یا مشاغلی مانند بانک ها و مراکز مذهبی می باشد. ارزش افزوده LED های فوق العاده روشن، سبب می گردد که تابلوهای شما حتی در زیر نور شدید خورشید نیز، قابل مشاهده باشند. به این ترتیب پیام شما را از روز به شب ببرند و دوباره برگردانند.

طرز کار تا‌بلو ‌LED

طرز کار تا‌بلو ‌LED|تابلو سازی فن و هنر
تولید کننده بهترین تابلو های ال ای دی ثابت و روان

تا‌بلو ال ای دی از نرم افزاری با کاربرد آسان استفاده می‌کند. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد که پیامی سفارشی جهت نمایش برای مخاطبان یا مشتریان خود ایجاد کنید.

انواع تابلو ال ای دی (LED)

تابلوهای led در انواع ثابت، روان، تک رنگ، سه رنگ، چند رنگ، سه بعدی، لیزری و … ساخته میشوند. در ادامه با انواع تابلو led بیشتر آشنا می شویم.

تابلو ال ای دی ثابت

احتمالا بارها دیده اید که محتوای نمایشی یک سری از تا‌بلو ال ای دی ها ثابت بوده و در طول زمان تغییری نمیکند. به این نوع تابلوها،‌ تابلو ثابت میگوییم. این دسته از تابلوها نسبت به تابلو روان، ارزان تر هستند. همچنین کاربرد آنها بیشتر برای زمانی است که می خواهید، محتوای تابلو از فاصله زیاد نیز به خوبی قابل نمایش باشد.

تابلو ال ای دی روان

طراحی و نصب تابلو ال ای دی روان|تابلو سازی فن و هنر
بهترین تولید کننده تابلو های LED ثابت و روان

این تابلو یکی از پرفروش ترین تا‌بلوهای ال ای دی محسوب می شود. تقریبا در هر راسته ای، چند تا از این تابلوها را خواهید یافت. در این مدل، محتوای تصویری و متنی به شکل انیمیشن های روان، به نمایش در می آید. این دسته از تابلوها، انتخاب های متنوعی را به شما جهت شیوه نمایش، ارائه میدهند. قیمت تابلو روان بالاتر از قیمت تابلو ثابت است.

تابلو ال ای دی تک رنگ،‌ سه رنگ و یا چند رنگ

  1. تابلو ال ای دی تک رنگ

فروش تابلو ال ای دی تک رنگ|سبز قرمز سفید
بهترین تولید کننده تابلو های LED ثابت و روان

برای ساخت این تابلو، شما یک رنگ خاص را انتخاب میکنید. در نتیجه محتوای تابلو نیز به همان رنگ نمایش داده میشود.

  1. تابلو ال ای دی سه رنگ

در این مدل، دست شما جهت طراحی محتوا بازتر است. به این ترتیب شما میتوانید از سه رنگ مختلف به صورت همزمان استفاده نمایید.

  1. تابلو ال ای دی تمام رنگ

تابلوهای ال ای دی (led) تمام رنگ، ایده آل ترین تابلو برای نمایش تبلیغات، گالری عکس، تیزر سینمایی و … هستند. امکان نمایش هر محتوایی در این تابلوها، فراهم می باشد. در نتیجه هیچ محدودیتی را تجربه نخواهید کرد.

تابلو ال ای دی سه بعدی 3D

بهترین تولید کننده تابلو های LED ثابت و روان
تابلو سازی فن و هنر بزرگترین تولید کننده انواع تابلو تبلیغاتی

تابلو ال ای دی سه بعدی یا تابلو آینه بی نهایت، یکی از جدیدترین تابلوهای ال ای دی می باشد. این دسته از تابلوها، جدیدا بسیار رواج پیدا کرده و در کلیپ های مختلف اینستاگرام دیده میشوند. از نظر فنی این نوع تابلو جزو دسته تابلوهای ثابت محسوب می شود. شیوه ساخت آن نیز به نحوی است که چند آینه به صورت موازی کنار یکدیگر قرار می گیرند. در نتیجه تصویر ساخته شده از انعکاس نورها، بسیار با عمق به نظر میرسد.

لازم به ذکر است که تابلو led سه بعدی قیمت بالایی داشته و جهت استفاده در مناطق کم نور مناسب است. اگر شما می خواهید که تابلو سه بعدی را برای ورودی محل کسب و کار خود تهیه کنید، لازم است بدانید که این نوع تابلو در محیط های پرنور، جلوه بصری بسیار ضعیفی را ارائه خواهد داد.

تابلو ال ای دی لیزری

خرید تابلو ال ای دی (LED) تمام رنگی
بزرگترین مرکز فروش تابلو ال ای دی (LED) در شرق استان تهران

یکی دیگر از انواع تابلوهای led، نوع لیزری آن است که قطعا تاکنون نظیر آن را در پشت شیشه مغازه‌ها دیده‌اید. امروزه این دسته از تابلو‌های تبلیغاتی، کاربرد فراوانی دارند و بسیار محبوب هستند.

به طور کلی لامپ‌های ال ای دی، در بسیاری از انواع تابلو مانند لایت باکس و چلنیوم کاربرد دارند. اما یکی از مهم‌ترین موارد استفاده آن‌ها در تابلو‌های ال ای دی لیزری می باشد.

نور این نوع تابلو‌ها، مانند یک لیزر به نظر می‌رسد که از دور به خوبی دیده می‌شود. به طوری که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. تابلوهای led لیزری، یک پس زمینه از جنس فیبر و یا پلکسی گلاس دارند که لامپ‌های کوچک ال ای دی روی آن‌ نصب می‌گردد. منبع تغذیه این نوع تابلو، بایستی ۱۲ ولت باشد تا نورپردازی به درستی انجام شود.

ساخت تابلو ال ای دی لیزری

در ادامه به مراحل ساخت تابلو تبلیغاتی ال ای دی لیزری اشاره می کنیم.

  1. مشاوره تلفنی و آغاز تعامل
  2. بازدید رایگان از محل نصب تابلو
  3. رسیدن به توافق برای طرح و ابعاد تابلو
  4. آغاز ساخت

در کارگاه تولید تابلو ال ای دی، بعد از برش خوردن زمینه کار، لامپ‌ها با رنگ‌های مورد نظر، روی پس زمینه نصب می شوند. سپس بایستی سیم کشی پشت لامپ‌ها، انجام شود. در نهایت، سیم‌ها به منبع تغذیه تابلو متصل می‌‌ گردند. این منبع تغذیه باید برق شهری 220 ولتی را به ۱۲ ولت برساند تا لامپ‌های ال ای دی روشن شوند.

ترکیب تابلو ال ای دی با تابلو ثابت

بهترین سازنده ای ای دی ثابت

تابلوهای ال ای دی به خودی خود فوق العاده زیبا و اثرگذار هستند. ولی تأثیر بصری ترکیب آنها با یک تابلوی ثابت سفارشی، بدون در نظر گرفتن اینکه در کدام صنعت فعالیت می‌کنید، بهترین نتیجه را به شما می دهد.

فرض کنید تابلوی روشن شما، نام برند فروشگاه یا کسب وکار شما را به نمایش می گذارد. در حالی که مرکز تابلوهای ال ای دی شما، تبلیغات یا فروش محصولات ویژه شما را نشان می دهد.

چرا این دو تابلو را برای یک سرمایه‌گذاری فوق‌العاده ارزشمند و موثر ترکیب نمی کنید؟ به این ترتیب، شما از مزایای شناخته شده برند خود، همراه با پیام های چشم نواز و خرید راحت مشتریان، برخوردار خواهید گشت.

کاربرد تابلو LED

کاربرد تابلو ال ای دی (LED) فول کالر

موارد زیر کسب و کارهایی هستند که میتوانند با سفارش تا‌بلو led، رشد زیادی را داشته باشند:

بانکداری، خرده فروشی، رستوران، ترمینال اتوبوس، فرودگاه و ایستگاه قطار، مراکز درمانی، پمپ بنزین، استادیوم و سالن ورزشی، مراکز تجاری و پاساژ ها، فروشگاه ها، نمایشگاه ها و …

گروه تابلوسازی فن و هنر، برای کمک به مشاغل در زمینه برقراری ارتباط و انتقال پیام های خود به مشتریان، با تابلوهای دیجیتالی بیگانه نیست. تنها کافیست که مشخصات تابلو مورد نظرتان را به ما بگویید. ما علائم سفارشی را مطابق با مشخصات شما ایجاد خواهیم کرد.

ما از ابتدای کار تا پایان کار، شما را همراهی می کنیم تا بتوانید روی موارد مهم کسب و کار یا سازمان خود، تمرکز کنید.

مزایای استفاده از نمایشگر LED

اولین مزیت استفاده از تا‌بلو‌LED ، طول عمر بالا است. اگر تا‌بلو‌ ال ای دی با متریال با کیفیت ساخته شود، از پایداری و ایستادگی بالایی برخوردار می گردد. همچنین ضمن مقاومت در مقابل عوامل صدمه زننده، از استقامت بالایی در برابر شکنندگی نیز برخوردار میشود. لازم به ذکر است که این تابلوها ضد آب نیز میباشند.

دومین مزیت استفاده از تا‌بلو‌ال ای دی، نگهداری آسان است. زیرا هزینه تعمیرات و سرویس این تابلو بسیار پایین می باشد. در نتیجه برای انتقال آن به مکان های دیگر نیز، دچار چالش های فراوان نخواهید شد.

سومین مزیت استفاده از تا‌بلو‌LED ، صرفه جویی در زمان و مصرف برق است. مدت زمان ساخت این نوع تابلوها نسبت به دیگر تابلوها، کمتر است. همچنین به علت استفاده از لامپ های ال ای دی بهینه سازی شده،‌ مصرف برق کمتری نیز دارند. لازم به ذکر می باشد که میزان روشنایی این لامپ ها قابل تنظیم است.

نکاتی که پیش از سفارش تابلو ال ای دی باید به آنها توجه کنید:

  1. شرکت گارانتی کننده، طول مدت گارانتی و همچنین مواردی که شامل گارانتی نمیشوند.
  2. قیمت تا‌بلو‌LED
  3. مدت زمان ساخت و نصب تا‌بلو LED
  4. سطح نوردهی تابلو و متریال استفاده شده در ساخت
  5. کیفیت نمونه کارهای قبلی شرکت فروشنده
  6. همچنین میزان تراکم تعداد ال ای دی ها نیز بسیار مهم است. به طوری که هر چه تراکم آنها بیشتر باشد، ارزش خرید بالاتری دارد.

قیمت تابلو تبلیغاتی ال ای دی

مزایای تابلو ای ای دی ثابت

به طور کلی قیمت تابلوهای ال ای دی بر اساس موارد زیر مشخص می شود:

  • نوع و برند لامپ های استفاده شده
  • ضد زنگ و ضد آب بودن واشرها
  • کیفیت پاور، ماژول ها و کنترلر
  • نوع تابلو led
  • قاب بندی تابلو

شما میتوانید برای خرید تابلو سردر مغازه یا کسب و کار خود و همچنین استعلام قیمت تابلو ال ای ‌دی مورد نیازتان، با شماره تلفن 09122911136 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

طراحی رایگان تابلو تبلیغاتی

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، خدمات طراحی رایگان تابلو، تنها برای تابلوهایی در نظر گرفته می شود که بسیار کار می برند و هزینه بالایی را برای ساخت آنها باید پرداخت نمود. ولی سایر تابلوهای تبلیغاتی که چنین شرایطی را ندارند، شامل هزینه طراحی می شوند.

آیا در گروه تابلوسازی فن و هنر، امکان ارسال سفارش تابلو تبلیغاتی از شهرهای دیگر نیز وجود دارد؟

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، امکان سفارش تابلو در تهران، پاکدشت، دماوند، ورامین و گرمسار نیز وجود دارد. همچنین شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

لازم به ذکر است که در کارگاه تابلو سازی تبلیغاتی فن و هنر، امکان ارائه خدمات به خارج از کشور نیز وجود دارد.

سفارش تابلو ال ای دی (LED)

ساخت تابلو تبلیغاتی لوگو سازمانی

گروه تابلو سازی فن و هنر، با در اختيار داشتن دانش روز، ماشين آلات تابلو سازی و کادری مجرب، آماده ارائه انواع خدمات تابلوسازی، متناسب با بودجه مشتريان به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه، فروش تابلو سردر مغازه با بهترین شرایط و قیمت مناسب صورت می گیرد.

شما می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی، سفارش خود را ثبت کنید. تنها کافیست که نوع، ابعاد و رنگ تابلو مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید. در نهایت می توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش به صورت آنلاین، با ما تماس بگیرید.

قیمت تابلو تبلیغاتی لوگو سازمانی سفارش تابلو لوگو دیواری تابلو لوگو سازمانی تولید کننده تابلو کامپوزیت

نمونه حروف تابلو سازی