تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

برخی از نمونه کارهای ما

تابلو استیل و حروف طلا

تابلو استیل از ورق های استیل طلایی و نقره ای، براق و خش دار با ضخامت های مختلف تشکیل میشود. این ورق ها با دستگاه های لیزر، برش داده میشوند.

نور پردازی تابلو استیل

این نوع تابلو در انواع مختلف تابلو استیل نور اندریک، تابلو استیل رینگی و تابلو استیل ترکیبی پلکسی گلاس وکیوم عرضه می گردد.

نور پردازی معمولا به شکل هاله نور، دور تابلو استیل است. این نوع نور پردازی، نور اندریک نامیده میشود.

مدل های دیگری از این نوع تابلو نیز وجود دارند که به نام تابلو استیل رینگی شناخته میشوند. در تابلو استیل رینگی برای لایه رویه کار، از پکلسی گلاس استفاده میشود. پلکسی گلاس، نور را از خود عبور میدهد و جلوه زیبایی به تابلو استیل میدهد.

لازم به ذکر است که تابلو استیل ترکیبی پلکسی گلاس وکیوم، از زیبایی خاصی برخوردار است. پلکسی گلاس وکیوم که در این تابلو بکار می رود، همان ورق های پلکسی گلاس است. این ورق ها، در دستگاه قالب وکیوم قرار می گیرد. در اثر حرارت، حالت می پذیرد و زیبایی منحصر به فردی به تابلو استیل میدهد.

ساخت حروف برجسته وکیوم|تابلوسازی فن و هنر
تابلو استیل کوچک طلایی سفید

مزایای تابلو استیل

با توجه به موارد زیر، تابلوهای استیل گزینه ایده آلی برای خرید تابلو سردر مغازه و کسب و کار شما می باشند.

  • اجرای این نوع تابلوها، از لحاظ هزینه و زمان، بسیار مقرون به صرفه است.
  • این دسته از تابلوها، در شب زیباتر دیده می شوند؛ زیرا نورپردازی خاصی روی آنها انجام می شود.
  • ویژگی دیگر این نوع تابلوها، مقاومت بالای آن ها می باشد.
  • نور خورشید و یا شرایط جوی، روی این تابلوها تأثیری نداشته و در گذر زمان، رنگ آن ها کدر نخواهد شد.
  • این نوع تابلوها، براقیت خاصی دارند و از فاصله زیاد نیز، می توانند نگاه هر بیننده ای را به خود خیره کنند.
  • این دسته از تابلوها، نیاز به مراقبت زیادی ندارند. از این رو، مشتریان می توانند مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کرده و هزینه ای برای تعویض تابلو ندهند.
  • قیمت تابلوهای استیل نسبت به تابلوهای چلنیوم، مناسب تر می باشد.
  • این تابلوها در فضاهایی که نور، کاربرد چندانی ندارد، بهترین گزینه به شمار می روند.
  • این نوع تابلوها به مرور زمان، دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند.
  • براقیت این دسته از تابلوها، در طول زمان از بین نمی رود.

کاربرد تابلو استیل

این دسته از تابلوها در این برهه زمانی، از طرفداران بسیاری برخوردار است. مشتریانی که مغازه های طلا فروشی و یا نقره فروشی دارند، یا شغل آنها به نوعی به طلا مربوط می شود، این نوع تابلو را ترجیح میدهند؛ چرا که زیبایی تابلو استیل، پرستیژ و کلاس کاری آنها را بالا میبرد. به این ترتیب این تابلوها، به جذب بیشتر مشتری نیز کمک می کنند.

امروزه تابلو استیل به صورت غیر قابل باور، برای نماهای داخلی نیز انتخاب میشود. مثلا برای دیوارهای شرکت ها، دکوراسیون داخلی ادارات، تابلو مغازه ها و دیگر نماهای داخلی کاربرد دارد.

به دلیل آن که هزینه ساخت تابلو استیل بسیار بالا است، طبیعی است که هر شغلی نخواهد از این تابلو استفاده کند. در نتیجه این دسته از تابلوها طرفداران خاص خود را دارند. اغلب مشاغلی که به دنبال جذب افراد خاصی از قشر بالا هستند و ارتباط شغلی نزدیکی با این اشخاص دارند، از این نوع تابلوها استفاده میکنند. در ادامه به برخی از این مشاغل اشاره می کنیم.

طلا و جواهر فروشی
صرافی
کافه‌ها
رستوران‌ها
نمایشگاه‌های اتومبیل
ساختمان‌های اداری
تابلوهای داخلی ادارات
ساختمان‌های مسکونی
مطب پزشکان
قنادی‌ و شیرینی فروشی
بیمارستان‌ها
نمایشگاه مبل

گروه تابلوسازی فن و هنر با سالها تجربه در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی، آماده همکاری با برند شما می باشد. تمامی تابلوهای تبلیغاتی این گروه، با گارانتی ارائه می شوند.

انواع حروف استیل

حروفی که در تابلوهای استیل نصب می گردد، تنوع بالایی در طرح دارند. این حروف به صورت های نقره ای براق، طلایی براق، طلایی خش دار، نقره ای خش دار، استیل دودی و استیل مسی تولید می شوند.

حروف استیل به حالت های نوردار، هفت رنگ و تک رنگ بدون نور، طراحی و تولید می شوند. در زیر به انواع مختلف تابلوهای استیل، اشاره می کنیم.

تابلو استیل نور اندریک

در طراحی تابلوهای تابان، مثل تابلوهای چلنیوم عمل می شود. به این صورت که می توان نور را از داخل حروف و از بخش پشت آن ها عبور داد. در نتیجه حروف نیز به صورت نورانی دیده می شوند. این درحالی است که حروف استیل، قابلیت عبور نور را ندارند.

در تابلوهای نور اندریک، لامپ اس ام دی کاربرد دارد و در پشت حروف، قرار داده می شود.

بعد از نصب تابلو در فضای مورد نظر، نور از اطراف و لبه های حروف برجسته، ساطع می گردد. بنابراین تابلو، زیباتر دیده می شود.

سفارش تابلو وکیوم در شرق تهران|تابلو سازی فن وهنر پاکدشت
سفارش طراحی و ساخت تابلو طلایی سفید وکیوم|تابلو سازی در شرق تهران

تابلو استیل نقره ای

فلزی که در ساخت این مدل از تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد، به رنگ نقره ای بوده و در دو طرح خش دار و ساده تولید می شود.

این تابلوها نیز مثل نمونه های طلایی، نور پس زمینه دارند که در جلب توجه افراد، نقش بسیار مهمی دارد.

تابلو استیل طلایی

یکی از پرطرفدارترین انواع تابلو استیل، مدل های طلایی می باشد. این مدل به دو صورت ساده و خش دار تولید می گردد. نوری که در پس زمینه این تابلوها به کار رفته، حالت زیبایی را ایجاد می کند. این نور در جلب توجه مشتریان، تأثیرگذار است.

زیرساخت پولکی|بهترین تولید کننده تابلو پولکی|تولید کننده تابلو پولکی در غرب تهران
تابلو حروف برجسته استیل طلایی سفید|تابلوسازی فن و هنر تهران

تابلو استیل پلکسی مات

در طراحی و ساخت این مدل از تابلوها، از پلکسی گلاس برای انتشار نور استفاده می شود. لامپ های اس ام دی نیز در قسمت پشت حروف قرار می گیرند. نور تابیده شده از پلکسی عبور کرده و در نتیجه موجب زیباتر دیده شدن تابلو می شود.

تابلو استیل لبه پانچ

برخی از نمونه های تابلو استیل با عنوان لبه پانچ شناخته می شوند. این مدل، در دو رنگ طلایی و نقره ای تولید می شود. در هنگام طراحی و ساخت این تابلوها، به وسیله دستگاه مخصوص پانچ، لبه های حروف سوراخ می گردد. سپس نورپردازی انجام می شود. نوری که از این سوراخ ها رد می شود، می تواند نظر افراد را جلب کند.

مرکز تابلو سازی تبلیغاتی در خیابان فردوسی تهران |تابلو سازی فن وهنر
تابلو سردر مغازه در پاکدشت تولید کننده تابلو سردرب در پاکدشت ورامین شریف آباد خاتون آباد|تابلو استیل دو لب رینک طلایی

تابلو استیل میرور

ورق های استیلی که در این تابلوها استفاده می شود، حالت براقی دارد. به طوری که به صورت آینه به نظر می رسد.

تابلو ترکیبی استیل و پلاستیک

در طراحی و ساخت این نوع از تابلوها، از حروف پلاستیکی نئون در کنار استیل استفاده شده است. در نتیجه، تابلو جذابی خلق می شود.

تابلو وکیوم طلایی سفید -تابلو سردرب املاک
تابلو نقشه جهان طلایی با پشت نور جذاب-تابلو سازی فن و هنر

تابلو استیل رینگی

یکی دیگر از انواع تابلوهای استیل که طرفداران زیادی نیز دارد، تابلو استیل رینگی است. جنس حروفی که روی این تابلوها قرار داده می شود، استیل است. این حروف، دو رنگ نقره ای و طلایی دارند.

نور پردازی روی این تابلوها، باعث جذاب تر دیده شدن تابلو شده و می تواند نظر هر شخصی را جلب کند.

تابلو حروف برجسته استیل

تابلو استیل از نوع حروف برجسته، به واسطه بعد بخشیدن به کار، موجب افزایش جلوه و تبلیغ کار می شود. همچنین زیبایی بصری کم نظیری را نیز ایجاد می کند.

این مدل از تابلوها برای طراحی بیرونی، معمولا از دو نوع متداول استیل طلایی و نقره ای ساخته می شوند. این تابلوها رخ بسیار زیبایی دارند و ساختار آنها، کلاسیک می باشد.

ورق های استیلی که در این تابلوها استفاده می شود، حالت براقی دارد. به طوری که به صورت آینه به نظر می رسد.

قیمت تابلو تبلیغاتی وکیوم|تابلو سازی فن و هنر شریف آباد
دکور داخلی با تابلو حروف برجسته

زیرساخت های تابلو استیل و حروف طلا

شما می توانید این دسته از تابلوها را با توجه به نیاز خودتان، در مدل های مختلف خریداری کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه نمایید، این است که این تابلوها را می توان به سادگی روی انواع زیرساخت های تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو ترموود، تابلو کامپوزیت، تابلو فلکس، سنگ، پولکی و آهن کشی نصب کرد.

به این ترتیب شما به انواع تابلوهای استیل و حروف طلا، با زیرساخت های گوناگون، دست پیدا خواهید کرد. مثلا، ترکیب تابلو استیل با زیرساخت سنگ، ترکیب منحصر به فردی را ایجاد می کند که چشم هر بیننده ای را به خودش جلب خواهد کرد.

نکاتی در مورد تابلوهای استیل

  • در ایران، انواع استیل ایرانی، هندی و ترک موجود می باشد.
  • دو نوع استیل موجود است: استیل بگیر و استیل نگیر. استیل بگیر، آهنربا را جذب می نماید و استیل نگیر آهنربا را دفع می نماید.
  • استیل بگیر، به دلیل داشتن کروم و کربن بیشتر، مقاومت بیشتری دارد.
  • بهترین استیل، استیل ترک 304 است.
  • نور پردازی، در قیمت انواع تابلوهای استیل، تاثیر گذار می باشد.
  • ورقه‌های استیل در ضخامت‌های 1، 7 و 0.5 میلی متری در بازار موجود است.
  • قطر بیشتر ورق استیل، موجب استحکام بیشتر ورق استیل میشود.
نصب لوگو آینه ای طلایی سالن زیبایی-ساخت تابلو آرایشگاه
تابلو استیل طلایی دبل پلاس سفید

نحوه ساخت تابلو تبلیغاتی استیل

ساخت تابلو تبلیغاتی استیل در کارگاه تولید تابلو استیل، کاملا به صورت دستی انجام میشود. این کار را استاد کاران ماهر، با ظرافت و دقت بسیار بالا انجام میدهند.

در گذشته برای برش حروف استیل، از قیچی استفاده می کردند. این کار موجب میشد که لبه های حروف، به شکل موج دار باشد. ولی امروزه، از دستگاه های برش لیزری استفاده می کنند. در نتیجه حالت موج دار حذف شده و لبه های حروف، به صورت یکدست و صاف برش می خورند.

انواع مدرن تابلو استیل، ترکیبی از ورق پلکسی و حروف استیل است. این ترکیب باعث می شود تا نمای زیباتری داشته باشید.

از آنجایی که استیل مقاومت زیادی دارد، بهترین گزینه برای شرایط جوی مختلف است. در نتیجه می توان مدت زمان زیادی، بدون اینکه تغییری در آن مشاهده کنیم، از آن استفاده نماییم.

نحوه محاسبه قیمت تابلو تبلیغاتی استیل

همانطور که میدانید استیل فلز گرانی است. بنابراین طبیعتا قیمت تابلو برجسته استیل نیز، بیشتر می باشد. حتی انواع تابلوهای استیل، قیمت های متفاوتی نسبت به هم دارند. لازم به ذکر است که قیمت تابلوهای استیلی که در آن ها نورپردازی انجام نگرفته باشد، ارزانتر است. مانند: اسم ساختمان‌های مسکونی و لوگوهای داخل شرکتی

تابلو استیل نوراندریک، قیمت مناسب تری نسبت به دیگر انواع تابلوهای استیل دارد. این در حالی است که تابلوهای استیل پلاستیک، قیمت بالاتری دارند. هنگامی که بخواهید یک تابلوی استیل پلاستیکی سفارش دهید، بایستی در نظر داشته باشید که قرار است هزینه هنگفتی را برای آن پرداخت نمایید. شاید یکی از دلایل قیمت بالای این مدل از تابلوها، استفاده از PVC در ساختار آن است.

تابلو استیل دبل پلاست در شرق تهران

طراحی رایگان تابلو تبلیغاتی

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، خدمات طراحی رایگان تابلو، تنها برای تابلوهایی در نظر گرفته می شود که بسیار کار می برند و هزینه بالایی را برای ساخت آنها باید پرداخت نمود. ولی سایر تابلوهای تبلیغاتی که چنین شرایطی را ندارند، شامل هزینه طراحی می شوند.

آیا در گروه تابلوسازی فن و هنر، امکان ارسال سفارش تابلو تبلیغاتی از شهرهای دیگر نیز وجود دارد؟

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، امکان سفارش تابلو در تهران، پاکدشت، دماوند، ورامین و گرمسار نیز وجود دارد. همچنین شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

لازم به ذکر است که در کارگاه تابلو سازی تبلیغاتی فن و هنر، امکان ارائه خدمات به خارج از کشور نیز وجود دارد.

سفارش تابلو استیل و حروف طلا

گروه تابلو سازی فن و هنر، با در اختيار داشتن دانش روز، ماشين آلات تابلو سازی و کادری مجرب، آماده ارائه انواع خدمات تابلوسازی، متناسب با بودجه مشتريان به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه، فروش تابلو سردر مغازه با بهترین شرایط و قیمت مناسب صورت می گیرد.

شما می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی، سفارش خود را ثبت کنید. تنها کافی است که نوع، ابعاد و رنگ تابلو مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید. در نهایت می توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش به صورت آنلاین، با ما تماس بگیرید.

قیمت تابلو چلنیوم 1402

قیمت تابلو چلنیوم 1402

آیا برای نصب یا ساخت تابلو سردرب مغازه یا فروشگاه خود، نیاز به مشاوره دارید؟ آیا به دنبال سفارش تابلو تبلیغاتی هستید؟

گروه تابلوسازی فن و هنر، بهترین سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی در تهران

با بیش از 15 سال سابقه درخشان در حوزه طراحی و ساخت انواع تابلو سردرب مغازه و مراکز تجاری و اداری

جهت مشاهده تصاویر هر نوع تابلو کلیک نمایید