تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

بزرگترین کارگاه تابلوسازی در تهران

نصب تابلو ترموود با حروف برجسته دوبل زرد و مشکی|تابلو سازی فن و هنر|تابلو سازی در تهران
ضمانت کیفیت تابلوها 100%
پشتیبانی دائمی 98%
تحویل سریع به معنای واقعی 97%
میزان رضایت مشتریان از محصولات 95%

36 111 29 0912

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فهرست مطالب

در این مقاله، قصد داریم به بررسی کارگاه تابلوسازی بپردازیم همراه با معرفی یک تابلو سازی معتبر که یکی از عوامل اساسی در یک مجموعه تابلوسازی بزرگ است. همچنین، با محیط کارگاه تابلوسازی فن و هنر، که در این کارگاه انواع دستگاه‌های پیشرفته استفاده شده است و برخی از خدمات ارائه شده توسط آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم، از جمله ساخت تابلوهای نئون، تابلو چلنیوم و تابلو نئون فلکسی می‌پردازیم.

 

معرفی بهترین کارگاه تابلوسازی در تهران

افراد زیادی برای ساخت و نصب تابلو مورد نظرشان به دنبال بهترین خدمات تابلوسازی می‌گردند. در این مطلب، به معرفی بهترین کارگاه تابلوسازی در تهران اشاره خواهیم کرد که شما می‌توانید برای سفارش تابلو به آن مراجعه نمایید.

میان بهترین تابلوسازان تهران، می‌توان به گروه تابلوسازی فن و هنر اشاره کرد. در ادامه، این تابلوسازی را به شما معرفی می‌کنیم.

تابلو سازی فن و هنر، با بیش از دو دهه سابقه درخشان یک اثر هنری و ماندگار برای تابلوی شما به ارمغان میاورد؛ با بهترین متریال، دستگاه های پیشرفته و طراحی خلاقانه توجه همه را به خود جلب می کند. بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه هنری منحصر به فرد و جذاب هستید، تابلو سازی فن و هنر گزینه‌ای بی‌نظیر خواهد بود که شما را به دنیایی از رنگ و فرم و عمق هدایت می‌کند.

تجهیزات بزرگترین کارگاه تابلوسازی چیست؟

آیا تجهیزات بزرگترین کارگاه تابلوسازی چیست و چه چیز هایی برای تولید تابلو لازم دارد؟

در تولید برخی از تابلوها، موادی مانند پلکسی، استیل و فلز به کار می‌رود که برای برش آنها، دستگاه‌های برش لیزری اساسی هستند. برای مثال، برای ساخت تابلوهای پلکسی چلنیوم، نیاز به دستگاه برش لیزر غیرفلزات است، در حالی که برای ساخت حروف از استیل و آهن، دستگاه برش فلزات لازم است. کارگاه ما به هر دو نوع دستگاه برش لیزری مجهز است.

تولید متریال با قیمت مناسب

در کارگاه تابلوسازی فن و هنر، از دستگاه حروف ساز چنلیوم استفاده می‌شود که قیمت تابلوهای چنلیوم را به حداقل ممکن می‌رساند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل مشتریان را انجام می‌دهیم.

دستگاه خم حروف و نقطه جوش استیل

در کارگاه ما دو نوع دستگاه، یعنی دستگاه خم حروف با برند تی پی اس و دستگاه نقطه جوش استیل، برای تولید حروف از جنس استیل، لبه‌سوئدی و آهن با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان در دسترس است.

کاربرد تکنولوژی پیشرفته دستگاه سی ان سی در تابلو سازی

بیشترین کاربرد دستگاه سی ان سی در برش پی وی سی و کامپوزیت است. این تکنولوژی، با کاهش نیاز به نیروی انسانی، منجر به کاهش قیمت تابلوهای کامپوزیت، چنلیوم و… در مجموعه ما شده است.

ایجاد حروف سه بعدی با دستگاه وکیوم

با استفاده از دستگاه وکیوم پرسی موجود در کارگاه، حروف وکیوم پرسی را تولید می‌کنیم که دارای ظاهر سه بعدی و مدرن هستند.

انواع خدمات بهترین کارگاه تابلوسازی در تهران

در دنیای امروز، تعداد زیادی کارگاه تابلوسازی فعال شده‌اند که به انواع خدمات تابلوسازی می‌پردازند. در اینجا به برخی از این کارگاه‌ها اشاره خواهیم کرد.

تولید بهترین تابلوهای چلنیوم

 کارگاه‌ها متخصص در ساخت تابلوهای چلنیومی مختلف هستند. این تابلوها شامل تابلوهای لایت، الماسی، لبه پانچ، طلق دوبل، ترکیبی و لبه رینگی می‌شوند.

تولید تابلوهای استیل

کارگاه‌های دیگری به تولید تابلوهای استیل متخصص هستند. این تابلوها شامل تابلوهای لبه پانچ، ترکیبی، میرور، رینگی، لایت و … می‌شوند.

تولید تابلوهای تبلیغاتی

دیگر کارگاه‌ها به تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی اختصاص دارند. این تابلوها شامل تابلوهای ترمووود، تابلوهای پلکسی گلاس، تابلوهای کامپوزیت و سایر انواع تابلوهای تبلیغاتی می‌شوند.

ساخت تابلو چلنیوم

در کارگاه تابلوسازی فن وهنر، ساخت انواع تابلوهای چلنیوم به شکل تخصصی و با کیفیت بالا انجام می‌شود. اینجا با بهترین متریال‌ها و دقت بالایی، تابلوهایی با کیفیت عالی تولید می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره تابلو چلنیوم و محاسبه قیمت آنها، می‌توانید به صفحه قیمت تابلو چلنیوم ما مراجعه کنید.

تولید انواع تابلو فلکسی

تابلو فلکسی، یکی از ابزارهای تبلیغاتی مهم است که به نام تابلو فلکسی هم شناخته می‌شود. این تابلوها به عنوان تابلو سردر در مکان‌هایی نظیر پاساژ‌ها، ادارات، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند، که به صورت تابلو فلکسی با نور پشتی یا بدون نور تهیه می‌شوند. بیش از سه دهه است که تابلو فلکسی وارد صنعت تابلوسازی ایران شده است و در کارگاه تابلوسازی ما نیز تولید می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت تابلو فلکسی و مراحل سفارش آن ، با ما در تماس باشید.

تولید انواع تابلوهای نئونی

تابلو نئون، یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی محبوب است که در کارگاه ما به عنوان یک متخصص در زمینه تابلوسازی نئون در تهران، تولید می‌شود. این تابلوها به دو شکل تابلو نئون شیشه‌ای و تابلو نئون فلکسی ساخته می‌شوند. تابلو نئون فلکسی نسبت به تابلو نئون شیشه‌ای هزینه کمتری دارد و همچنین دارای تنوع بیشتری در رنگ‌ها است.

تابلو ال ای دی یکی از تابلوهای مدرن با قیمت مناسب  تابلوال ای دی لیرزری از جمله تابلوهایی هستند که به دلیل حالت نمایشی و اجرای انیمیشنی حروف و تصاویر تبلیغاتی، از دورترین نقاط نیز می‌توانند توجه را به خود جلب کنند. این تابلوها می‌توانند به عنوان یک تبلیغ زنده برای شما محسوب شوند و ارتباط قوی‌ای بین کلمات و تصاویر تبلیغ شده و مشتریان را فراهم کنند.

تابلوهای نئون دارای دو نوع، یعنی تابلوهای روان و تابلوهای ال ای دی ثابت می‌باشند.

ساخت تابلو استیل

تابلو استیل، یا به عبارت دیگر حروف برجسته استیل، یک نمونه از تابلوهای تبلیغاتی است که در کارگاه تابلوسازی فن وهنر تولید می‌شود.

اگر به دنبال قیمت تابلو لایت باکس هستید به این صفحه مراجعه نمایید.

 

تولید تابلو لاسوگاسی

ایده ساخت تابلو لاس وگاسی، که ابتکاری از شهر لاس وگاس است، به مناطق دیگر نیز منتقل شده است. تابلو لاس وگاسی از دیگر تابلوها با نورپردازی منحصربه‌فردی برخوردار است که جلوه‌ی متفاوتی را به آن بخشیده است.

نمونه حروف تابلو سازی