تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل

خرید بهترین تابلو برای محیط داخل
ضمانت کیفیت تابلوها 100%
پشتیبانی دائمی 98%
تحویل سریع به معنای واقعی 97%
میزان رضایت مشتریان از محصولات 95%

36 111 29 0912

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فهرست مطالب

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی تنها به سردر فروشگاه ها یا سطح شهر خلاصه نمی شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک و سلیقه مردم، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در جنس و انواع مختلف، حتی در محیط داخلی نیز مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این مطب قصد داریم به معرفی انواع تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل بپردازیم.

چرا استفاده از تابلو تبلیغاتی اهمیت دارد؟

آیا می دانید که برای پیشرفت کسب و کار خود یک معرفی مناسب و به یاد ماندنی لازم است. خوشبختانه، امروزه  روش‌های مختلفی برای تبلیغ وارد عرصه شده است. می‌توانید از بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی که در مکان‌های پرتردد شهر نصب شده استفاده نمایید و برند و محصولات خود را به بهترین روش به دیگران معرفی کنید.

ضمناً، روش‌های مدرن‌تری نیز موجود است. به عنوان مثال، تولید تیزرهای تبلیغاتی، تبلیغات تلویزیونی و… همه می‌توانند به شما در این راه کمک کنند، اما مهم‌ترین نکته این است که این روش‌ها تنها برای مدت زمان محدودی اثر دارند. زیرا شما فقط برای آن زمان مشخص هزینه پرداخت می‌کنید. اما تابلوهای تبلیغاتی این قاعده را ندارند؛ زیرا شما می‌توانید یک‌بار برای طراحی و ساخت آن‌ها هزینه کنید و سال‌ها از طریق آن‌ها تبلیغ کنید.

به همین دلیل، تابلوها در صنعت تبلیغات بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. با داشتن یک تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل ، شما می‌توانید خدمات و محصولات خود را بهتر معرفی کنید و با یک طرح خلاقانه و منحصر به فرد، کسب و کار خود را از دیگران متمایز کنید و در ذهن مشتریان خود جا بگیرید.

بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل کدام است؟

تنوع بسیاری در تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد. بهتر است هر کسب و کار با توجه به نوع فعالیت خود، تابلوی مناسب را انتخاب کند. به عنوان مثال، امروزه تابلوهایی همچون تابلو حروف برجسته چلنیوم، تابلو حروف برجسته استیل و تابلو حروف برجسته پلکسی بسیار محبوب شده‌اند. حالت سه بعدی حروف بر روی تابلوهای حروف برجسته می‌تواند جذابیت آنها را افزایش دهد.

لایت باکس، بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل

تابلو لایت باکس، بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل است و به عنوان اولین گزینه برتر و پرکاربرد ترین تابلوهای تبلیغاتی داخلی شناخته می‌شود. این تابلوها در انواع و اشکال مختلفی تولید می‌شوند؛ تعریفی که باید از تابلو لایت باکس داشته باشیم، این است که آن به صورت یک باکس یا جعبه ساخته می‌شود و برای نورپردازی و روشنایی از نور اس ام دی داخل باکس استفاده می‌شود.

اگر به دنبال قیمت و خرید تابلو ال ای دی لیزری هستید حتما مقاله ای برای شما در صفحه است، کلیک کنید.

اکنون تابلوهای لایت باکس تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند، این تغییرات شامل ظرافت، زیبایی، وزن کمتر، چاپ با کیفیت و مصرف انرژی کمتر می‌شود. به طوری که این ویژگی‌ها باعث شده است که مشتریان برای استفاده در محیط‌های داخلی مانند فروشگاه، شرکت، پاساژ، کلینیک‌های پزشکی، ایستگاه‌های مترو و… این تابلوها را انتخاب کنند.

تابلو حروف برجسته

در حوزه تبلیغات محیطی و صنعت تابلوسازی، استفاده از تابلو حروف برجسته، به عنوان یکی از بهترین تابلوها، بسیار رایج شده است .حروف برجسته به تابلوها یا حروفی اشاره دارد که از سطح تابلو برون‌آمده‌اند. این نوع تابلوها معمولاً از موادی مانند استیل، فلز، چنلیوم (چلنیوم)، پلکسی گلاس و سایر مواد مشابه ساخته می‌شوند.

حروف برجسته می‌توانند با ترکیب یک یا چند ماده مختلف ساخته شده و با نورپردازی مجهز شوند. لازم به ذکر است که نوع مواد استفاده شده در ساخت حروف برجسته، تأثیر مستقیمی بر قیمت تابلو دارد. علاوه بر این قیمت تابلو چلنیوم بسیار مقرون به صرفه تر از سایر تابلو ها می باشد.

تابلو نئون فلکسی، بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل

سال های گذشته یکی از تابلوهای پر استفاده برای تبلیغات داخلی، تابلو نئون بود که از لوله‌های شیشه‌ای تولید می‌شد و معمولاً در پشت شیشه‌های فروشگاه‌ها نصب می‌شد. تابلو نئون در زمان خود می‌توانست به طریق قابل‌قبولی تبلیغات و برندسازی را انجام دهد. اما با پیشرفت تابلوهای تبلیغاتی مدرن،تابلو های جدیدی به وجود آمده اند که نام آنها تابلو نئون فلکسی است.

تابلو نئون فلکسی از جنس پلاستیک نرم بوده و نور و روشنایی آن با استفاده از ال ای دی صورت می‌گیرد. این نوع تابلو دارای ویژگی های همچون تنوع بالای رنگ، ساخت سریع، طول عمر بالا و مصرف کم برق است که تمامی این ویژگی‌ها از جمله دلایل قوی برای استفاده از آن به عنوان تابلو تبلیغاتی داخلی است.

در انتها، باید اشاره کرد که تمامی انواع تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند در فضای داخل و خارج مورد استفاده قرار گیرند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. اما هدف ما از این مطلب، اطلاع‌رسانی به مشتریان در خصوص انتخاب بهینه برای تابلو تبلیغاتی داخلی است، بنابراین پیشنهاد ما این است که برای اطلاعات بیشتر و سفارش انواع تابلوهای تبلیغاتی داخلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط داخل

آیا به دنبال جلب توجه مشتریان در محیط داخلی کسب و کارتان هستید؟ آیا می‌خواهید برند خود را به نحوی استثنایی و جذاب به نمایش بگذارید؟ حالا فرصت خرید بهترین تابلو تبلیغاتی برای محیط داخلی شما فرا رسیده است.

تابلوهای تبلیغاتی محیط داخلی، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و تبلیغات برند دارند. اما چگونه می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین تابلو را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟

ما در تابلو سازی فن و هنر با سال‌ها تجربه در زمینه تابلوسازی، به شما کمک می‌کنیم تا تابلویی منحصر به فرد و با کیفیت بالا برای محیط داخلی کسب و کار خود داشته باشید. از جنس متریال‌های متنوع مانند فلز، چوب، پلاستیک، استیل، به رنگ‌ها و طرح‌های زیبا، ما با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، تابلویی را برای شما طراحی و ساخته و نصب می‌کنیم که علاوه بر جذابیت بصری، برند شما را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد.

این مجموعه علاوه بر این که قیمت های مناسبی را برای انواع تابلو های مدرن خود در نظر گرفته است؛ قیمت تابلو راهنمای طبقات را هم بسیار اقتصادی کرده برای کسانی که نیاز به تابلو طبقات ساختمانی دارند.

از انتخاب متریال تا اجرای پروژه، ما با تیم متخصص و کارآزموده خود همراه شما هستیم تا بهترین تجربه تابلوسازی را برای شما فراهم کنیم. با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا تابلویی بی‌نظیر را برای کسب و کارتان داشته باشید که بهترین اثر را در محیط داخلی خود ایجاد کند.

 با خرید بهترین تابلو تبلیغاتی محیط داخلی مشتریان بیشتری جذب کنید؛ برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت با 36 111 29 0912 تماس بگیرید.

نمونه حروف تابلو سازی