تابلو سازی فن و هنر بهترین تولید کننده تابلو چلنیوم-کامپوزیت36 111 29 0912 محسنی

تابلو فلکس و بنر

ساخت و نصب تابلو فلکس و بنر در پاکدشت
ضمانت کیفیت تابلوها 100%
پشتیبانی دائمی 98%
تحویل سریع به معنای واقعی 97%
میزان رضایت مشتریان از محصولات 95%

36 111 29 0912

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

فهرست مطالب

امروزه شاهد به وجود آمدن شیوه های بازاریابی مختلفی در حوزه تبلیغات هستیم. افرادی که قصد دارند، فرآیندهای تبلیغاتی انجام دهند، می توانند به سراغ هر یک از این روش ها بروند. در نتیجه با کمک آن ها به اهداف خود در راستای تبلیغات و بازاریابی دست پیدا کنند. در همین راستا با استفاده از صنعت چاپ، شاهد به وجود آمدن روش های گوناگونی در راستای بازاریابی و تبلیغات هستیم. اگر بخواهیم دو مورد از مهم ترین روش های تبلیغاتی را نام ببریم، می توانیم به تابلو فلکس و بنر اشاره کنیم.

در حقیقت افراد می توانند با سفارش چاپ تابلو فلکسی و یا سفارش چاپ بنر اقدام به انجام فرآیندهای بازاریابی خود کنند. بنابراین در راستای تبلیغ از این دو شیوه استفاده نمایند. در این بین یکی از سوالات بسیار مهم، این است که تفاوت چاپ بنر و چاپ تابلو فلکسی چیست؟

برای پاسخ به این سوال، با ما همراه باشید تا در مورد این مسئله بسیار مهم صحبت کنیم و توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

تابلو فلکس-بنر چیست؟

تابلو فلکسی یا همان تابلوهای “فلکسی” یا “لایت باکس”، اصطلاحی عام برای تابلوهای دیواری سنتی به شکل جعبه است که داخل آن با استفاده از روشنایی مهتابی یا اس ام دی، یک طرح تبلیغاتی چاپ و نصب می‌شود. یکی از پرکاربردترین روشهای تبلیغاتی برای معرفی و شناساندن برند، ساخت و نصب تابلوهای تبلیغاتی است که بازارخوب و رقابت داغی دارد. تابلو‌فلکسی ها ممکن است اشکال مختلفی داشته باشند شما می‌توانید تابلوی فلکسی فیس خود را با توجه به نیازهای خود به صورت سفارشی درخواست دهید. این تابلوها به عنوان یک ابزار قدرتمند برای نمایش تبلیغات تمام رنگ و جذب مشتریان برای فروشگاه شما عمل می‌کنند. همچنین این امکان را فراهم می‌کنند که تبلیغات تجاری خود را برای عابران به نمایش بگذارید.

مشتریان اصلی تابلو فلکسی شامل دسته‌های مختلفی هستند از جمله:

  1. تابلو فلکس برای سوپرمارکت‌ها.
  2. نصب تابلو فلکس برای کافه و رستوران‌ها.
  3. اجرا تابلو فلکسی برای گروه‌های تولیدی و صنعتی.
  4. تولید و نصب تابلو فلکس برای نمایندگی‌های تلفن همراه و اپراتورها.
  5. طراحی تابلو فلکس موسسات مالی و بانک‌ها.

    6.ساخت تابلو فلکس برای تعمیرگاه‌ها و فروشندگان لوازم یدکی.

  1. اجرا و نصب تابلو فلکس مراکز آموزشی مانند آموزشگاه های زبان،هنری و  موسسات کنکوری.
  2. تولید تابلو فلکس دفاتر ازدواج، ثبت و اسناد و پیشخوان دولت.
  3. نصب تابلو فلکس درمانگاه‌ها و سایر موارد.

 

انواع  تابلو فلکس مغازه

تابلو‌فلکسی‌ها به پنج دسته‌بندی زیر تقسیم می‌شوند:

  • تابلو فلکس با روشنایی مهتابی داخلی.
  • تابلو فلکس با روشنایی SMD داخلی.
  • تابلو فلکس همراه با روشنایی پروژکتور از بیرون.
  • تابلو فلکسی بدون روشنایی با فریم دوبل.
  • تابلو فلکس به صورت بدون روشنایی و تک فریم.

مزایای نصب تابلو فلکس-بنر مغازه

  1. یکی از مزایای برجسته تابلو‌فلکسی، زمان کمتر برای آماده‌سازی آن نسبت به تابلوهای چلنیوم، استیل و سایر انواع مشابه می‌باشد.
  2. هزینه نهایی ساخت تابلوهای فلکسی نسبت به سایر تابلوهای موجود در بازار بسیار کمتر است، که در پروژه‌های بزرگ با تعداد تابلوهای بالا به طور چشمگیری افت هزینه را به همراه دارد.
  3. تابلو فلکسی امکان جابه‌جایی و انتقال آسانی دارد و نیازی به نصب پیچیده و زمان‌بر ندارد.
  4. کیفیت بالای رنگها و چاپ در تابلوی‌فلکسی، به ویژه با در نظر گرفتن نورپردازی لایت باکس آن، باعث جلوه ی بهتر مغازه می شود.
  5. تابلو فلکسی با توجه به نورپردازی لایت باکس، در شب دارای دید بسیار مطلوبی است و به مغازه جلب توجه می‌کند.
  6. این تابلوها هیچ محدودیتی در ابعاد، طراحی و دیگر ویژگی‌ها ندارند و می‌توان از هر رنگ و طرح گرافیکی برای ساخت آنها استفاده کرد.
  7. روکش تابلو فلکسی به صورت کامل قابل تعویض است، که باعث کاهش هزینه‌ها برای اجرای یک طرح جدید بر روی تابلو مغازه می‌شود.

     8.برای ایجاد نورپردازی در تابلو فلکسی معمولا از لامپ های (ال ای دی یا اس ام دی) استفاده می شود که از ویژگی هایی نظیر پردازش یکنواخت نور و مصرف بهینه برق برخوردارند.

تابلو فلکس مغازه در تهران-پاکدشت-ورامین-شریف آباد

تابلو‌فلکس مغازه‌ها، به نحوی که از نامشان پیداست، دارای صفحه‌های چاپ شده و انعطاف‌پذیر هستند. این تابلوها در حال حاضر بهترین گزینه برای جایگزینی تابلوهای پلاستیک قدیمی محسوب می‌شوند. این نوع تابلوها، به صورت حداقلی در محدودیت‌های ابعاد و فرم دارای محدودیت هستند. ویژگی‌های روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ، مقاومت آن‌ها را در برابر تابش نور خورشید و شرایط جوی ناخوشایند به شدت افزایش داده است. خرید یا سفارش تابلو فلکسی، یک گزینه پرکاربرد و اقتصادی محسوب می‌شود؛ زیرا به علاوه از ویژگی نورانی برخوردار بودن، روکش فلکس آن به راحتی قابل تعویض است.

عمر و ماندگاری تابلو‌فلکسی

امکان استفاده از این ویژگی به منظور تغییر طرح تابلوهای فلکس پس از گذشت چندین سال وجود دارد و با این ایده، می‌توان با هزینه مناسب، طرح تابلو فلکسی فیس را به‌روز کرد. البته، بدون شک، همچون سایر تابلوها، این نوع تابلو نیاز به سرویس و نگهداری سالیانه دارد. به‌عنوان‌مثال، در هنگام سرویس پس از ساخت تابلو فلکسی پشت نور، باید به مهتابی‌ها و تجهیزات روشنایی توجه داشت. زیرا هنگام استفاده از تابلو تبلیغاتی برای واحد صنفی خود، هر فرد نقش مؤثری در زیباسازی شهر ایفا می‌کند.

مراحل ساخت تابلو فلکس مغازه

مرحله طراحی تابلو فلکس

طرح های تابلو توسط طراح و با استفاده از نرم افزار کورل یا تری دی به انجام می رسد.

مرحله چاپ بر روی فلکس

   طرح طراحی شده بر روی متریال فلکسی چاپ می‌شود تا به مرحله بعدی انتقال یابد.

مرحله نصب فلکس

   فلکسی که حاوی طرح چاپ شده است، بر روی یک قاب پروفیل نصب می‌شود.

مرحله چهارم یا مرحله نورپردازی

بعد از اتمام ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی فلکسی، مرحله بعدی به نورپردازی اختصاص دارد.

مراحل ساخت باعث تولید تابلو فلکسی برجسته و جذاب می‌شود که در تبلیغات نورپردازی ابزاری قدرتمند است.

در نتیجه ساخت تابلو فلکس مغازه در تابلو سازی فن و هنر و نصب تابلو فلکس فیس برای ساختمان‌ها و فروشگاه‌های تجاری در سراسر ایران می باشد .تابلو سازی فن و هنر از ابتدای کار، بر روی خدمات به موقع و حرفه ای متمرکز می شود و به مشتریان و متقاضیان خود همواره برای داشتن انواع تابلوها و لوگوهای چشم نواز کمک می‌کند.

هزینه نصب و اجرا تابلو فلکس مغازه

در تهران-پاکدشت-ورامین-شریف آباد

هزینه نصب و اجرا تابلو فلکس مغازه با توجه به وزن کم تابلو فلکس، فرایند انتقال و نصب آن‌ها نه ‌تنها بسیار راحت است، بلکه امکان جابجایی ساده و بدون مشکلات با تابلوهای قبلی نیز وجود دارد. همین ویژگی سرعت نصب تابلوها را چندین برابر افزایش می‌دهد. تیم متخصصان تابلو سازی فن و هنر با دقت بالا، آماده نصب تابلوفلکس با کیفیت بالا می‌باشند.

قیمت تابلو فلکس مغازه

قیمت تابلو فلکس مغازه به مواردی بستگی دارد.در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

نوع چاپ فلکس -بنر:

   نحوه چاپ تابلو فلکسی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص چاپ با 4 هد، 6 هد و یا بیشتر انجام می‌شود. افزایش تعداد هد‌ها منجر به افزایش قیمت تابلو می‌شود.

نورپردازی تابلو فلکسی فیس:

   فلکس می‌تواند با استفاده از لامپ‌های مهتابی یا اس ام دی نورپردازی شود. روش نورپردازی تأثیر مستقیمی بر هزینه تابلو دارد.

عرض چاپ فلکسی:

   امکان چاپ تابلو فلکسی در عرضهای 3 متر، 4 متر و 5 متر وجود دارد. همچنین نوع چاپ (چینی یا کره‌ای) نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد.

محل استفاده:

   تابلو فلکسی می‌تواند در فضاهای داخلی و خارجی نصب شود. نیاز به مقاومت در برابر عوامل محیطی در فضاهای خارجی، قیمت را افزایش می‌دهد.

عوامل تاثیر گذار بر نصب تابلو فلکس مغازه

  • مهارت کافی نصابان
  • رعایت ایمنی در فرآیند نصب
  • اجرای تمیز و بدون نقص
  • اجرای آهن‌کشی اصولی و بدون افزودنی‌های زائد

تیم تابلو سازی فن و هنر با رعایت عواملی که در قسمت بالا ذکر شد.با توجه به ساخت و طراحی بی نظیر تابلو فلکس و سایر تابلوهای دیگر و سالها تجربه و فعالیت در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود از طریق فضای مجازی و یا به صورت تلفنی با ما در تماس باشید.

تفاوت تابلو فلکس و تابلو بنر مغازه در تهران چیست؟

تفاوت اصلی بین بنرمغازه و تابلو فلکس هزینه آن است. بنرمغازه نسبت به تابلو فلکس هزینه کمتری دارد.

مقاومت تابلو فلکس ها به خاطر وجود الیاف ابریشم در تابلو فلکس مقاومت این محصول در برابرنورخورشید نسبت به تابلو بنرمغازه بیشتر است.

فریمی که برای تابلو فلکس استفاده میشود حتما باید دارای سپری که یک آلیاژ آلومینیومی است باشد.

در نصب فلکس حتما باید کلیپس و چسب و نواراستخوانی استفاده بشود زیرا نصب تابلو فلکس با پرچ و پیچ و …امکان پذیر نمی باشد.

در تابلو فلکس حداقل تا دوسال امکان تغییر رنگ وجود ندارد درحالیکه بنر مغازه از این ویژگی برخوردار نیست و در برابر نور خورشید به سرعت تغییر رنگ می دهد.

تابلو فلکس ها با دارا بودن لایه‌هایی از جنس فلکس، از ویژگی‌هایی نظیر کیفیت بالا، رنگ پذیری فراوان و قابلیت نوردهی از پشت برخوردارند که به آن‌ها کیفیت بسیار بالاتری نسبت به بنرمغازه اختصاص داده است.

تفاوت ماهیت و ساختار تابلو فلکس و بنر

اگر قصد خرید تابلو فلکسی و یا خرید بنر را دارید، بایستی به این مسئله توجه داشته باشید که این دو مدل شیوه تبلیغ با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند. به طوری که هر یک دارای ساختار و ماهیت جداگانه هستند.

در راستای بررسی این موضوع باید بگوییم که بنرها یکی از ابزارهای تبلیغاتی می باشند که برای تبلیغات خیابانی و گسترده کاربرد دارند. نکته مهمی که باید بدانید این است که در بنرها از تصاویر، طرح های گرافیکی، متن، اشعار و … استفاده می گردد. امروزه بنرهای تبلیغاتی در مدل های گوناگونی به چاپ می رسند. در نتیجه می توان بعد از خرید بنر، اقدام به نصب آن ها در محیط های مختلفی کرد.

از سوی دیگر اگر بخواهیم در مورد تابلو فلکسی توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم، باید بگوییم که تابلو فلکسی یکی از ابزارهای چاپی می باشد. از تابلو فلکسی برای خرید تابلو سردر مغازه، فروشگاه و یا ساخت تابلو تبلیغاتی بزرگ استفاده می شود. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با کمک آن‌ها اقدام به تبلیغ کنید.

موضوع بسیار مهمی که در مورد ماهیت تابلو فلکسی باید به آن توجه نمایید، این است که این نوع از محصولات به نسبت بنرها، مقاومت بسیار زیادی در مقابل شرایط محیطی مانند باد و باران دارند.

همچنین تابلوهای فلکسی در سه نوع متفاوت در کارگاه تولید تابلو فلکس و بنر، طراحی و تولید می گردند. مهم ترین آن ها شامل تابلو نور از جلو، تابلو نور از پشت و تابلو بدون نور می باشد. از این تابلوها برای شرایط خاصی استفاده می گردد. با توجه به اهداف تبلیغاتی موجود، می توان اقدام به خرید تابلو فلکسی مناسب کرد.

از طرفی تراکم بافت در یک متر مربع تابلو فلکسی بسیار اهمیت دارد. امروزه شاهد به وجود آمدن تابلو فلکسی با تراکم های گوناگون هستیم. هرچه میزان تراکم بالاتر باشد، کیفیت این سطح از محصولات نیز بالاتر می باشد. در نتیجه می‌توان با خیال آسوده بعد از سفارش چاپ تابلو فلکسی، به مدت طولانی از آن استفاده نمود.

تفاوت تابلو فلکس و بنر از منظر کاربرد

اگر بخواهیم نگاهی به کاربرد تابلو فلکسی و کاربرد بنر انداخته و در رابطه با آن صحبت کنیم، باید بگوییم که از بنرها برای تبلیغات خیابانی و محیطی استفاده می شود. امروزه شرکت ها و کمپانی های بزرگ، با چاپ بنرهای تبلیغاتی سعی می کنند تا افرادی را که در محیط های بیرونی در حال رفت و آمد هستند، با کسب و کارشان آشنا کنند. به این ترتیب اطلاعات کافی درباره کسب و کار خود و محصولاتشان را به آن ها ارائه دهند.

نکته مهم دیگری که بایستی به آن اشاره نمود، این است که بنرها مراحل انتشار و چاپ بسیار سریعی دارند. در حقیقت یکی دیگر از مهم ترین تفاوت هایی که بین تابلو فلکسی و بنر وجود دارد، در همین سرعت بالای چاپ و انتشار است. همچنین شما می توانید به آسانی آن ها را در معرض دید عموم قرار دهید. به این ترتیب مراحل بازاریابی خود را پیگیری کنید.

اما از طرف دیگر تابلو فلکسی به نحوی می باشد که از آن به عنوان تابلوی نورانی که در شب، روشن می گردد، یاد می شود. معمولا این شیوه تبلیغات در محل عبور عابران، سر در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و حتی بیلبوردها کاربرد دارد. در نتیجه شاهد استفاده از این نوع تابلوها در بخش‌های خاصی هستیم.

همچنین باید به این مسئله توجه نمایید که امروزه تابلو فلکسی در ابعاد مختلفی چاپ می شود. بنابراین شما می‌توانید تابلو فلکسی با تراکم مناسب را متناسب با نیاز خود، سفارش دهید و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده نمایید.

بررسی قیمت تابلو تبلیغاتی فلکس و بنر

افرادی که قصد چاپ تابلو فلکسی و یا چاپ بنر را دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می نمایند، این است که قیمت تابلو فلکسی و قیمت بنر چقدر است؟ کدام یک از این دو روش تبلیغات، ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد؟

اگر بخواهیم قیمت تابلو فلکسی و بنر را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که تفاوت قیمتی چندانی بین این دو وجود ندارد. بنابراین هر دو آن ها جزو روش های مناسب و مقرون به صرفه هستند.

همین مسئله موجب شده تا افراد متناسب با نیاز خود به سراغ چاپ تابلو فلکسی و چاپ بنر بروند. به این ترتیب متناسب با نیازشان، اقدام به سفارش این دسته از محصولات نمایند. البته این که شما تابلو فلکس و بنر خود را در چه ابعادی نیاز دارید، پارامتر مهمی می باشد که روی قیمت تاثیر می گذارد؛ زیرا هر چه ابعاد این دسته از محصولات افزایش پیدا کند، قیمت چاپ آن ها نیز بالاتر خواهد رفت.

برای دریافت قیمت تابلو برجسته و همچنین قیمت تابلو فلکس و بنر، با شماره 09122911136 تماس حاصل فرمایید.

مزایای چاپ بنر

افرادی که قصد چاپ بنر را دارند، بایستی به این مسئله بسیار مهم توجه نمایند که چاپ بنر می‌تواند، مزایای گوناگونی را برای شما به همراه داشته باشد. اولین مورد ارزان قیمت بودن و به صرفه بودن این روش تبلیغاتی است.

همچنین چاپ بنر به شما کمک خواهد کرد تا مشتریان بیشتری پیدا کنید. در نتیجه آمار فروش بیشتری را تجربه نمایید. دید بنرها برای کاربران، بیشتر است. همچنین امکان چاپ فوری آن ها در سایزهای مختلف نیز موجود می باشد. وزن پایین، متنوع بودن و امکان گسترش بنر در ابعاد بزرگ، نیز از مهم ترین مزایای چاپ بنر محسوب می شود. این ویژگی ها موجب شده است تا افراد بسیار زیادی جهت تبلیغات خود، به سراغ این روش بروند.

معایب چاپ بنر

مهم ترین عیب انجام فرآیند چاپ بنر، غیر قابل بازیافت بودن این دسته از محصولات می باشد.

در واقع بنری که چاپ گردیده و مورد استفاده قرار می‌گیرد، به هیچ عنوان قابل بازیافت نیست. این مسئله می‌تواند شما را با مشکل مواجه نماید. پیشنهاد ما این است که حتما دید کافی در مورد این عیب چاپ بنر داشته باشید. سپس اقدام به خرید آن نمایید.

مزایای چاپ تابلو فلکسی

این دسته از روش‌های تبلیغاتی مقرون به صرفه می باشد. همچنین امکان چاپ آن نیز در اندازه های گوناگون وجود دارد.

این دسته از محصولات قابلیت گسترش در ابعاد بزرگ را نیز دارند. امکان دیده شدن از فواصل دور، سبک بودن و انعطاف پذیر بودن از دیگر مزایای این دسته از محصولات می باشند.

از طرف دیگر باید به این نکته بسیار مهم توجه کنید که تابلو فلکسی ها از نظر ابعاد و تراکم متنوع هستند. علاوه بر این، امکان نورپردازی خاص و جلوه های بصری نیز برای آنها وجود دارد. همچنین شما می توانید در این روش، اقدام به چاپ با کیفیت و واضح تبلیغات خود کنید. به این ترتیب مشتریان بیشتری را جذب خود نمایید.

معایب تابلو فلکسی

به طور کلی تابلو فلکسی ها معایب بزرگی ندارند. ولی باید به این نکته توجه کنید که اگر اقدام به خرید تابلو فلکسی خاصی نمایید که نیاز به نور پردازی داشته باشد، این گروه از محصولات در شرایط محیطی تاریک، جلوه بیشتری دارند. در حقیقت در طول روز تفاوت بسیار زیادی بین یک تابلو فلکسی و سایر روش های تبلیغاتی مشابه وجود ندارد.

به همین علت معمولا از این دسته از محصولات در محیط هایی استفاده می گردد که فضای تاریکی دارند. به این ترتیب در هنگام شب با روشن کردن چراغ، از این روش تبلیغاتی استفاده می‌شود.

طراحی رایگان تابلو تبلیغاتی

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، خدمات طراحی رایگان تابلو، تنها برای تابلوهایی در نظر گرفته می شود که بسیار کار می برند و هزینه بالایی را برای ساخت آنها باید پرداخت نمود. ولی سایر تابلوهای تبلیغاتی که چنین شرایطی را ندارند، شامل هزینه طراحی می شوند.

آیا در گروه تابلوسازی فن و هنر، امکان ارسال سفارش تابلو تبلیغاتی از شهرهای دیگر نیز وجود دارد؟

در شرکت سازنده تابلو تبلیغاتی فن و هنر، امکان سفارش تابلو در تهران، پاکدشت، دماوند، ورامین و گرمسار نیز وجود دارد. همچنین شما می توانید در هر نقطه ای از ایران که هستید، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

لازم به ذکر است که در کارگاه تابلو سازی تبلیغاتی فن و هنر، امکان ارائه خدمات به خارج از کشور نیز وجود دارد.

سفارش تابلو فلکس و بنر

درپاکدشت-ورامین-شریف آباد

گروه تابلو سازی فن و هنر، با در اختيار داشتن دانش روز، ماشين آلات تابلو سازی و کادری مجرب، آماده ارائه انواع خدمات تابلوسازی، متناسب با بودجه مشتريان به سراسر کشور می باشد.

در این مجموعه، فروش تابلو سردر مغازه با بهترین شرایط و قیمت مناسب صورت می گیرد.

شما می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی، سفارش خود را ثبت کنید. تنها کافیست که نوع، ابعاد و رنگ تابلو مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید. در نهایت می توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش به صورت آنلاین، با ما تماس بگیرید.

خرید و نصب تابلو فلکسی در تهران چقدر زمان بر می باشد

تیم حرفه‌ای تابلو سازی فن و هنر با دانش کافی و مهارت‌های لازم، آماده به نصب و راه‌اندازی تابلو شما  در تهران و سایر شهر ها می‌باشد. اعضای این تیم به دلیل داشتن تخصص و دیدگاه حرفه‌ای، توانایی اجرای تمیز و دقیق را دارند. علاوه بر تخصص فنی، اخلاقیات و رفتار مناسب تیم نصب نیز در این امور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.مجموعه تابلوسازی فن و هنر از اخلاق‌ مداری در حین کار و وظیفه شناسی و ادب در هنگام مراجعه برای انجام نصب تابلوها، به‌عنوان یک مؤلفه اساسی در فرآیند کاری بهره مند می باشد.

دلیل انتخاب تابلو سازی فن و هنر:

انتخاب تابلو سازی فن و هنر در تولید تابلوها علاوه بر ارائه تصاویر با کیفیت،شرایط نصب به‌ صورت اصولی و ایمن نیز را فراهم می‌کند. تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش بدون مشکل به مشتریان نیز برای تیم متخصصان تابلو سازی فن وهنراهمیت دارد. به‌همین دلیل همواره به اخلاق حرفه‌ای و تعهد نسبت به مشتریان اولویت می‌دهیم. با انتخاب مجموعه فن و هنر به دلیل داشتن کادری مجرب و ماهرزمان نصب کاهش می‌یابد وهمین امر باعث جلوگیری ازهدررفتن وقت و انرژی شما عزیزان و باعث اطمینان خاطر کارفرمایان می شود. آسوده خاطر باشید چرا که تیم هنرمند فن و هنرهمچنین، تضمین ارائه خدمات با کیفیت برای چند سال به مشتریان خود می دهد .در نتیجه می‌تواند تابلوهای سفارشی مشتریان خود را به انتخاب مناسبی برای هر نوع کسب و کار تبدیل کند.

کلام اخر راهنمایی جامع تابلو فلکسی

سفارش و چاپ فلکسی جهت تبلیغات از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا تابلوهای جذاب و چشمگیر در جلب توجه مخاطبان مؤثر هستند. در فروشگاه‌ها، تابلوهایی با نور مهتابی در قسمت پشت معمولاً برای جلب توجه مشتریان به کار گرفته می‌شوند و این تابلوها به نام  تابلو فلکسی شناخته می‌شوند. استفاده از ابزارهای جذاب در تبلیغات بسیار حائز اهمیت است، به ویژه در تابلوها که به عنوان نمای بیرونی فروشگاه‌ها عمل می‌کنند. از این رو، تابلوهای با قابلیت عبور نور از پشت به عنوان گزینه‌ای معمول در زمینه تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلفی از این تابلوها تولید می‌شوند، و نوع متریال مصرفی و روش چاپ مورد انتخاب تاثیر به‌سزایی در نتیجه نهایی دارد.

فلکسی یکی از پرکاربردترین متریال‌ها در چاپ تابلوهای تبلیغاتی است، و ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد آن باعث شده است که برای چاپ تابلوها به‌طور وسیع مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه حروف تابلو سازی